עזרה בקבלת נתונים
-
@iva ההרשמה יכול להיות הרשמה שקטה בלי שידע שהוא נרשם
-
@חנון-המרבה אמר בעזרה בקבלת נתונים:
@iva ההרשמה יכול להיות הרשמה שקטה בלי שידע שהוא נרשם
איך עושים את זה?
-
-
-
@חנון-המרבה איזה שלוחה אני מגדיר שירשם? ושיעבור מיד לקבלת נתונים?
וגם זה יהיה לכל מי שנכנס לשלוחה ולא רק לנרשמים -
@iva מה אתה בדיוק רוצה, שכולם יכנסו, או רק מי שרוצה ובוחר באפשרות או רק מישהשאיר את פרטיו. פרט (אל תתקמצן)
-
@חנון-המרבה רק מי שנרשם עם פרטיו
-
@iva אז תפנה את הנרשם לאחר ההרשמה לשלוחת הרשמה שקטה לרשימת תפוצה.
-
@חנון-המרבה אבל אז הוא ינתק/מתנתק את השיחה?
-
@iva באיזה אופן הוא משאיר את פרטיו?!
-
@חנון-המרבה בהקשה והקלטה
-
-
@חנון-המרבה אהה יפה
תודה רבה על העזרה -
@iva אפשר להגדיר בקבלת נתונים לאן יעבור אם סיים בהצלחה ולאן יעבור אם נכשל וכדומה, אז תגדיר שאם הצליח שיעבור להוספה ואם נכשל שיעבור ל...
-
@שמואל-ש איך אפשר להגדיר את זה?
-
@iva אמר בעזרה בקבלת נתונים:
@שמואל-ש איך אפשר להגדיר את זה?
מעבר לשלוחה אחרת בסיום
ניתן להגדיר לעבור אחרי הרישום - לשלוחה אחרת, לדוגמאrecording_and_entering_data_end_goto=/8באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר
recording_and_entering_data_end_goto=hangupניתן להגדיר שמידה והלקוח לא סיים והלקוח ביקש לצאת / אין נתונים בכלל לקבלה
אז יעבור לאיפה שתגדירוrecording_and_entering_data_error_goto=/8באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר
recording_and_entering_data_error_goto=hangupבכל מקום במודול במידה ויש תפריט בחירה - והלקוח לא הקיש כלום, התפריט חוזר על עצמו במשך 5 פעמים
לאחר 5 פעמים בברירת מחדל בדרך כלל משמיע שוב ושוב את אותו תפריט,
ניתן להגדיר שילאחר 5 פעמים יעבור למקום שהגדרתםrecording_and_entering_data_timeout_goto=hangup recording_and_entering_data_timeout_goto=/5/8 -
@שמואל-ש ואיך עושים שאם הצליח יעבור לשלוחה להרשמה?
-
@iva אמר בעזרה בקבלת נתונים:
@שמואל-ש ואיך עושים שאם הצליח יעבור לשלוחה להרשמה?
תעשה
recording_and_entering_data_end_goto=/לאיפה יעבור אם הצליח=הרשמה לרשימת תפוצה
ותוסיףrecording_and_entering_data_error_goto=/שאם לא הצליח יעבור ל...
-
@שמואל-ש אגב יש לך הגדרות מוכנות להרשמה לרשימת תפוצה בלי שישמע וכו'?
-
@iva אמר בעזרה בקבלת נתונים:
@שמואל-ש אגב יש לך הגדרות מוכנות להרשמה לרשימת תפוצה בלי שישמע וכו'?
type=template_add_number template_add_ok_no_say_number=yes end_goto=/לאן לעבורותשתיק את הודעה
M1418
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות