• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    עזרה במודול תור

    שאלות ועזרה הדדית
    3
    18
    422
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3
      33064325 @iva נערך לאחרונה על ידי 33064325

      @iva ככהזה הולך אבל אפשרל לשנות את זה כאן

      כמה זמן חיוג לנציג ללא מענה נחשב שהנציג לא ענה ברירת מחדל 23 שניות ניתן לשנות בקובץ queue.ini

      timeout=20
      

      הסיבה שזה עובד ככה זה כי זה כאילו עובר לנציג הבא, וכן זה יכול לפתור בעיה של תא קולי, אם יש לך תא קולי בטלפון

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • I
        iva @33064325 נערך לאחרונה על ידי

        @33064325 זה לא משתנה
        אתה יודע אולי למה?

        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 3
          33064325 @iva נערך לאחרונה על ידי 33064325

          @iva אמר בעזרה במודול תור:

          @33064325 זה לא משתנה
          אתה יודע אולי למה?

          אולי כתבת את זה בקובץ ext בטעות

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            iva @33064325 נערך לאחרונה על ידי

            @33064325 לא לא
            הדבקתי את זה מתחת למספר הטלפון שלי

            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 3
              33064325 @iva נערך לאחרונה על ידי

              @iva אתה צריך לבדוק אם יש שם את ההגדרה הזו כבר, וגם לשנות את ה 20, לכמות השניות שאתה רוצה כמובן

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                iva @33064325 נערך לאחרונה על ידי iva

                @33064325 אין שם שום הגדרות
                רק את מספר הטלפון שלי
                ואת ההגדרה הנ"ל
                ללא שם.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  iva נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שאול @iva נערך לאחרונה על ידי

                    @iva אמר בעזרה במודול תור:

                    ככה זה הולך?

                    כן, אי אפשר בפלפון שלך שיצלצל עד מאה ועשרים
                    אפשר רק כ-30 שניות ואז זה עובר לתא קולי או הופך ללא זמין

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      iva @שאול נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול ואין איזה פיתרון לזה
                      כי בעצם מוגדר אצלי שיגיעו לתא קולי 100 שניות
                      ולכן הגדרתי גם בזה 100 שניות
                      אין מה לעשות?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש
                        שאול @iva נערך לאחרונה על ידי

                        @iva אמר בעזרה במודול תור:

                        @שאול ואין איזה פיתרון לזה
                        כי בעצם מוגדר אצלי שיגיעו לתא קולי 100 שניות

                        וזה אכן מתקשר 100 שניות? ניסית את זה?

                        אין מה לעשות?

                        לא מה שידוע לי..
                        אבל אם מותר לשאול מה העניין בזה שיתקשר יותר מדקה רצוף?

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          iva @שאול נערך לאחרונה על ידי

                          @שאול אמר בעזרה במודול תור:

                          @iva אמר בעזרה במודול תור:

                          @שאול ואין איזה פיתרון לזה
                          כי בעצם מוגדר אצלי שיגיעו לתא קולי 100 שניות

                          וזה אכן מתקשר 100 שניות? ניסית את זה?

                          כן ואחרי 100 שניות זה מגיע לתא קולי

                          אין מה לעשות?

                          לא מה שידוע לי..
                          אבל אם מותר לשאול מה העניין בזה שיתקשר יותר מדקה רצוף?

                          כי זה מוגדר שזה יתקשר לטלפון הפרטי שלי
                          ואם אני לא יכול לענות למישהו אז יהיה לי 5 שיחות שלא נענו מבן אדם אחד
                          ואם 10 אנשים יתקשרו אלי אז יהיה לי 50 שיחות
                          על מה ולמה?

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש
                            שאול @iva נערך לאחרונה על ידי

                            @iva אמר בעזרה במודול תור:

                            @שאול אמר בעזרה במודול תור:

                            @iva אמר בעזרה במודול תור:

                            @שאול ואין איזה פיתרון לזה
                            כי בעצם מוגדר אצלי שיגיעו לתא קולי 100 שניות

                            וזה אכן מתקשר 100 שניות? ניסית את זה?

                            כן ואחרי 100 שניות זה מגיע לתא קולי

                            אהה.. לא ידעתי שזה קיים
                            זה צריך להיות מאוד פשוט ההגדרות
                            אתה רוצה בעצם שהם כן יגיעו לתא קולי או לא
                            אם כן תגדיר בqueue.ini יותר ממאה שניות

                            timeout=105
                            

                            ובנוסף, בקובץ ext.ini תגדיר גם 105 שניות

                            queue_timeout=105
                            

                            (מה שקרה נראה לי, זה שבקובץ ext.ini לא הגדרת כלום, והברירת מחדל שזה מחייג עשר דקות
                            ואתה גם אף פעם לא ענית לשיחה כי היה מוגדר שלפני שמגיע לתא קולי (הגדרת 90 שניות שזה לפני ה100 שניות שלוקח להגיע לתא קולי) הוא כבר מגדיר אותך כלא ענה אז הוא מתחיל שוב להתקשר לכל הנציגים שהם רק אתה וכך זה יוצר לופ. אני מקווה שעכשיו יסתדר, תעדכן)

                            3 I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 3
                              33064325 @שאול נערך לאחרונה על ידי

                              @שאול זה לא יעזור, זה יגרום שאחרי שיעבור 105 שניות התור יגמר ויעבור לאיםו שמוגדר ב . ..

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש
                                שאול @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                                @33064325 נו, נכון. ולמה זה לא יעבוד?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  iva @שאול נערך לאחרונה על ידי iva

                                  @שאול לא לא מה פתאום
                                  הגדרתי כבר מלפני בקובץ ext.ini

                                  queue_timeout=100
                                  

                                  ואח"כ הגדרתי בקובץ queue.ini

                                  timeout=100
                                  

                                  אבל זה לא עוזר שום דבר ההגדרה הזאת לא עובד
                                  וזה כן מתקשר ומתנתק

                                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 3
                                    33064325 @iva נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                    @iva תנסה בשירות לקוחות.
                                    אולי @עץ-השדה גם יוכל לעזור לך

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • I
                                      iva @33064325 נערך לאחרונה על ידי iva

                                      @33064325 אמר בעזרה במודול תור:

                                      תנסה בשירות לקוחות.

                                      בשירות לקוחות אמרו לי שאי אפשר וככה זה הולך
                                      אמרתי להם תראה זה ההגדרה וזה מה שכתוב באתר להגדיר ולמה זה לא עובד?......
                                      אבל אני ראיתי כבר כמה פעמים השירות לקוחות לא יודעים כלום
                                      ואם כן יודעים הם משקרים ומשקרים ומשקרים או שאומרים שזה לא קיים ובאמת זה כן קיים
                                      או שהם סתם משקרים היה לי כבר אותו סיפור בנושא הזה
                                      https://f2.freeivr.co.il/topic/6360/להוריד-את-ההודעה-מערכת-זו-הוקמה-וכו?_=1626988653561

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון