• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת מערך ב php

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
    11 פוסטים 4 כותבים 490 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מתנסה
      נערך לאחרונה על ידי

      יש לי מערך, שכל איבר בו מכיל הודעה אחרת.
      אני מעוניין להשמיע את ההודעות למאזין,
      ושבכל הודעה יוכל להקיש 8 לעבור להודעה הבאה.

      יש למישהוא רעיון איך לעשות את זה?

      אהרן שובקסא S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • אהרן שובקסא מנותק
        אהרן שובקס ניהול @מתנסה
        נערך לאחרונה על ידי

        @מתנסה
        בדיוק היום חשבתי על איך לעשות את זה
        יש לי כמה קומבינות מסובכות
        אבל אשמח גם לשמוע ממי שמצא כבר פיתרון טוב לזה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מתנסה @אהרן שובקס
          נערך לאחרונה על ידי מתנסה

          @אהרן-שובקס
          חשבתי על כיוון של:
          לפתוח שלוחה עם הזיהוי של השיחה של המאזין הנ"ל,
          לדחוף לשם את כל הקבצים בתור TTS,
          ואח"כ להפנות את המאזין לשלוחה שיצרתי עבורו...

          הבעיה היא שלא הצלחתי ליצור שלוחה חדשה ב API
          יש פקודה שיוצרת שלוחה חדשה במערכת?

          אהרן שובקסא E 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • אהרן שובקסא מנותק
            אהרן שובקס ניהול @מתנסה
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתנסה
            אני גם חשבתי על כיוון דומה אבל בנוסף לזה שזה סתם לוקח משאבים לא רצויים יש בזה הרבה חסרונות
            בכל מקרה ליצירת שלוחה תוכל להשתמש עם https://f2.freeivr.co.il/post/32060

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • E מנותק
              eliyahu ניהול @מתנסה
              נערך לאחרונה על ידי

              @מתנסה גם אני חשבתי על זה.
              וכן יש פקודה שפותחת שלוחה חדשה.
              אפשר להשתמש ב-UpdateExtension או ב-UploadTextFile
              כדי ליצור קבצי tts תשתמש ב-UploadTextFile

              E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • E מנותק
                eliyahu ניהול @eliyahu
                נערך לאחרונה על ידי

                @eliyahu שים לב שאפשר לפתוח שלוחה חדשה רק בתיקייה קיימת

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S מנותק
                  sbb0799 @מתנסה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מתנסה אמר בהשמעת מערך ב php:

                  יש לי מערך, שכל איבר בו מכיל הודעה אחרת.
                  אני מעוניין להשמיע את ההודעות למאזין,
                  ושבכל הודעה יוכל להקיש 8 לעבור להודעה הבאה.

                  יש למישהוא רעיון איך לעשות את זה?

                  מה הבעיה לשמור במסד נתונים
                  ולעשות תפריט שמקש על 8 עובר ל"תפריט הבא"
                  כל הבעיה היא רק הרצה קדימה/אחורה או השהייה

                  אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מתנסה @eliyahu
                    נערך לאחרונה על ידי מתנסה

                    @eliyahu @אהרן-שובקס
                    עשיתי בצורה שכתבתי למעלה,
                    זה עובד מצוין.

                    הבעיה שלוקח לשרת שלי כמה שניות לבצע את כל המהלך הזה...

                    אם יש לכם איזה רעיון אחר, אשמח לשמוע

                    אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס ניהול @sbb0799
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @sbb0799 אמר בהשמעת מערך ב php:

                      ולעשות תפריט שמקש על 8 עובר ל"תפריט הבא"

                      איך בדיוק זה יעבור לתפריט הבא בהקשה על שמונה?

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        sbb0799 @אהרן שובקס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אהרן-שובקס
                        הוא מבטל את התפריט של לאישור הקש אחד
                        ואז ימות מבצע בקשה חדשה לשרת
                        לקבל את תפריט 2
                        והשרת מחזיר את תפריט 2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • אהרן שובקסא מנותק
                          אהרן שובקס ניהול @מתנסה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מתנסה
                          חשבתי על רעיון אחר של שמירת המיקום בבסיס נתונים אצלך ובכל פנייה מחדש המספר יעלה באחד וכמובן לא לשכוח לאפס את המספר כשהלקוח מנתק את השיחה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון