תפריט 2 ספרות וסולמית
-
הגדרתי
type=menu digits=2וכשמאזין מקיש 10# זה חוזר לו לתפריט הקושם אני רוצה שהמאזין יצטרך להקיש 10 וסולמית איך מגדירים את זה בלי להגדיר
digits=3ואז כשהוא יקיש 10 יצטרך להקיש #???
-
@גמח-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:
הגדרתי
type=menu digits=2וכשמאזין מקיש 10# זה חוזר לו לתפריט הקושם אני רוצה שהמאזין יצטרך להקיש 10 וסולמית איך מגדירים את זה בלי להגדיר
digits=3ואז כשהוא יקיש 10 יצטרך להקיש #???
בדיוק כך
-
@גמח-0
אם השלוחות שבתוך התפריט הם כולם השמעות קבצים אתה יכול להגדיר בכל אחד מהם בקובץ הגדרות את הקוד הבא:control_play#=noop ;בעת ההשמעה לא יתייחס להקשה על מקש סולמיתואז אוטומטי אחר שמקיש מספר שלוחה אז אפילו יקיש סולמית לא יחזור אחורה. בהצלחה. [ייתכן כי ניתן להגדיר זאת גם בסוגי שלוחות אחרות.]
-
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:
@גמח-0
אם השלוחות שבתוך התפריט הם כולם השמעות קבצים אתה יכול להגדיר בכל אחד מהם בקובץ הגדרות את הקוד הבא:control_play#=noop ;בעת ההשמעה לא יתייחס להקשה על מקש סולמיתואז אוטומטי אחר שמקיש מספר שלוחה אז אפילו יקיש סולמית לא יחזור אחורה. בהצלחה. [ייתכן כי ניתן להגדיר זאת גם בסוגי שלוחות אחרות.]
תודה (ניסיתי לתת לך
אבל מתחת 15 אי אפשר לתת לאחרים ולי אין), אבל זה לא השמעות קבצים -
@גמח-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:
ניסיתי לתת לך לייק אבל מתחת 15 אי אפשר לתת לאחרים ולי אין
נתתי במקומך
-
@גמח-0 אתה יכול פשוט לבטל את שלוחת # ובקיצור להכניס את זה:
up=88 ;בהקשה על מקש סולמית יעבור לשלוחה 88או לכל שלוחה אחרת שלא קיימת במערכת שלך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות