• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    תפריט 2 ספרות וסולמית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6 פוסטים 5 כותבים 602 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ג מנותק
      גמח 0
      נערך לאחרונה על ידי

      הגדרתי

      type=menu
      digits=2
      

      וכשמאזין מקיש 10# זה חוזר לו לתפריט הקושם אני רוצה שהמאזין יצטרך להקיש 10 וסולמית איך מגדירים את זה בלי להגדיר

      digits=3
      

      ואז כשהוא יקיש 10 יצטרך להקיש #???

      ג ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ג מנותק
        גוטליב סוכן פלאפונים @גמח 0
        נערך לאחרונה על ידי

        @גמח-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:

        הגדרתי

        type=menu
        digits=2
        

        וכשמאזין מקיש 10# זה חוזר לו לתפריט הקושם אני רוצה שהמאזין יצטרך להקיש 10 וסולמית איך מגדירים את זה בלי להגדיר

        digits=3
        

        ואז כשהוא יקיש 10 יצטרך להקיש #???

        בדיוק כך

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב מנותק
          בסייעתא דשמיא 0 @גמח 0
          נערך לאחרונה על ידי

          @גמח-0
          אם השלוחות שבתוך התפריט הם כולם השמעות קבצים אתה יכול להגדיר בכל אחד מהם בקובץ הגדרות את הקוד הבא:

          control_play#=noop
          ;בעת ההשמעה לא יתייחס להקשה על מקש סולמית
          

          ואז אוטומטי אחר שמקיש מספר שלוחה אז אפילו יקיש סולמית לא יחזור אחורה. בהצלחה. [ייתכן כי ניתן להגדיר זאת גם בסוגי שלוחות אחרות.]

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ג מנותק
            גמח 0 @בסייעתא דשמיא 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @בסייעתא-דשמיא-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:

            @גמח-0
            אם השלוחות שבתוך התפריט הם כולם השמעות קבצים אתה יכול להגדיר בכל אחד מהם בקובץ הגדרות את הקוד הבא:

            control_play#=noop
            ;בעת ההשמעה לא יתייחס להקשה על מקש סולמית
            

            ואז אוטומטי אחר שמקיש מספר שלוחה אז אפילו יקיש סולמית לא יחזור אחורה. בהצלחה. [ייתכן כי ניתן להגדיר זאת גם בסוגי שלוחות אחרות.]

            תודה (ניסיתי לתת לך 👍 אבל מתחת 15 אי אפשר לתת לאחרים ולי אין), אבל זה לא השמעות קבצים

            ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • ח מנותק
              חדר 1 @גמח 0
              נערך לאחרונה על ידי חדר 1

              @גמח-0 אמר בתפריט 2 ספרות וסולמית:

              ניסיתי לתת לך לייק אבל מתחת 15 אי אפשר לתת לאחרים ולי אין

              נתתי במקומך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שלומל'ה @גמח 0
                נערך לאחרונה על ידי שלומל'ה

                @גמח-0 אתה יכול פשוט לבטל את שלוחת # ובקיצור להכניס את זה:

                up=88
                ;בהקשה על מקש סולמית יעבור לשלוחה 88
                

                או לכל שלוחה אחרת שלא קיימת במערכת שלך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון