מייל משובש על שיחה שלא נענתה
-

-
@33men באיזה מודול השתמשת?
-
title=שליחת מייל שיחה שלא נענה type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=aaaa@gmail.com api_add_1=to=הטלפון שלי api_add_2=text=no api_add_3=go=/1/1 enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no say_name=no login_add_val_name_folder=/EnterID -
הסתדר.
עכשיו מגיע בסדר -
@33men אמר במייל משובש על שיחה שלא נענתה:
title=שליחת מייל שיחה שלא נענה type=api api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php api_url_post=yes api_add_0=mail_to=aaaa@gmail.com api_add_1=to=הטלפון שלי api_add_2=text=no api_add_3=go=/1/1 enter_id=yes login_add_val_name=yes enter_id_type=phone record_name=no say_name=no login_add_val_name_folder=/EnterIDאיזה מודול זה? ואיזה יש את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות