צינתוק לפי רשימת תפוצה
-
@נחמן-סלם
תעתיק לכאן את ההגדרות ונעזור לך כפי יכולתנו בעזרת השם -
@לעזור-לכולם
type=tzintuk
list_tzintuk=1 -
@נחמן-סלם
ועשית גם שמירה להגדרות? -
@לעזור-לכולם כן
-
@נחמן-סלם
תעשה רענון של האתר ונסה שוב להתקשר
או אולי יש לך הגדרות נוספות בשלוחה הזאת? -
-
@נחמן-סלם
עשית הגדרה בתפריט של לחיצה על 2 מקשים?
כזהdigits=2 -
@לעזור-לכולם
לא הבנתי -
@נחמן-סלם
כדי להיכנס לשלוחה 1 אתה לוחץ על מקש 1 וכו'
וכדי להיכנס לשלוחה בת שתי ספרות כגון 02 אתה צריך להקיש 2 ספרות
וכדי שהמערכת תדע שהיא צריכה לבקש 2 ספרות צריך להגדיר את זה -
@לעזור-לכולם
אין אצלי יותר מ9 שלוחות, כך שלא הייתי צריך להגדיר משהו נוסף, פשוט הגדרתי בשלוחה 6 תפריט ובתת שלוחה 2 הגדרות צינתוק, וכך גם המערכת שינתה את שם השלוחה למודול צינתוקים, כפי שניתן לראות בצילום מסך, -
@נחמן-סלם
צודק
התכוונתי לתפריט החדש בשלוחה 6 שם זה מוגדר כשלוחה 02 תגדיר את השלוחה 2 לבד בלי 0 -
@נחמן-סלם
תכתוב כאן אם הסתדרת -
@לעזור-לכולם
איפה אני משנה את השלוחה לחד ספרתי? -
@נחמן-סלם
מקש ימין ,שינוי שם
הסתדרת? -
פוסט זה נמחק! -
@לעזור-לכולם
הסתדר תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות