תא קולי במספר אישי
-
@מתעניין אמר בתא קולי במספר אישי:
@שואל-ברצינות אתה רציני?????.
מקוה שלא טעיתי, אני כתבתי את זה על מערכת שחולקה בזמנו בתור 'המספר הוירטואלי' בקידומת 079, ששם מגדירים לבד סיסמה. לא בדקתי במודל של המספרים הניידים
-
@שמעון-הרמן @שואל-ברצינות אין שום אפשרות לשנות את השלוחה הראשית במס' הורטאלי הנייד
-
כשאתה נכנס אליה במחשב לכאורה זה כמו כל מערכת אי וי אר רק עם הגדרות שונות
-
@שמעון-הרמן באתר החדש אתה?
-
@מתעניין כן. זה השם שלו

-
כן אני באתר החדש
-
@מתעניין , @ימות-המשיח הרי מצהירים שאפשר לשייך את זה למערכת קיימת, לא ?
-
לא הבנתי
-
אני חושב שאם אין יחידות זה מה שקורה לא?
@שמעון-הרמן
תכנס לאתר הישן
ותגדיר רשימה לבנה
ותגיד לי מה קורה -
אני די חדש ואני לא יודע איך עושים את זה
-
@שמעון-הרמן סליחה זה לא עוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות