שיתוף|מעלה הודעות כתובות מטלגרם למערכת כקובץ tts
-
@mgm-ivr אבל אם אין לי טלגרם, ואני לא מבין בכלל מה זה בוט, האם אתה יכול להוסיף לי איזה קבוצה שיעלה אוטומטי ?
-
@אברהם-צבי נראה לי שעשיתי לך משהו כזה, לא
? -
פוסט זה נמחק! -
@אברהם-צבי לא שמתי לב, ולא ראיתי מייל, אבל אני יסדר את זה.
-
@אברהם-צבי סידרתי את זה, תעדכן אותי, ותעבור למייל אחר
-
@avrham כבר שלחתי !
-
@אברהם-צבי לא קיבלתי כלום, ותשלח שוב זה מייל אחר
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@avrham
עדיין לא עובד!!! -
@אברהם-צבי כי הוא לא בשום קבוצה..
-
@avrham למה? תחבר את זה לדובר צהל
ותעדכן אותי במייל -
@אברהם-צבי זה ערוץ... אבל אני יעבור למייל.
אם זה אתה אברהם צבי ממתמחים טופ, תגיד לי אם יש לך צאט שאני יעבור לשם(יותר נח וגם שמה אני זמין יותר.) -
@avrham כן זה אני, אבל עדיין אין לי צאט, יש לי כעת רק 14 מוניטין
-
@avrham אבל אני זוכר שיש עוד איזה פורום של מערכות טלפוניות ששם כל אחד אפשר להשתמש בצאט גם עם 0 מוניטין אולי נעבור לשם, אבל אני לא זוכר את הפורום זה משהו 770מערכות אולי אתה יודע?
-
@אברהם-צבי איך קןראים לך שם?
-
פוסט זה נמחק! -
@אברהם-צבי אוקיי. אני עברתי לשם
-
@avrham כבר עברתי
-
@mgm-ivr אמר בשיתוף|מעלה הודעות כתובות מטלגרם למערכת כקובץ tts:
<?php ob_start(); //לשים תטוקן של הבוט שלכם איפה שכתוב טוקן $API_KEY = "טוקן"; define('API_KEY', $API_KEY); function bot($method,$datas=[]){ $url = "https://api.telegram.org/bot".API_KEY."/".$method; $ch = curl_init(); curl_setopt($ch,CURLOPT_URL,$url); curl_setopt($ch,CURLOPT_RETURNTRANSFER,true); curl_setopt($ch,CURLOPT_POSTFIELDS,$datas); $res = curl_exec($ch); if(curl_error($ch)){ var_dump(curl_error($ch)); }else{ return json_decode($res); } } $update = json_decode(file_get_contents('php://input')); $message = $update->message; $text = $message->text; $chat_id = $message->chat->id; $type = $message->chat->type; $mid = $message->message_id; $name = $message->from->first_name; $iid = $message->from->id; $data = $update->callback_query->data; $chat_id2 = $update->callback_query->message->chat->id; $message_id = $update->callback_query->message->message_id; function FileNameToUpload($server, $token, $path){ $array = json_decode(file_get_contents("https://$server.call2all.co.il/ym/api//GetIVR2Dir?token=$token&path=$path"),true); if($array["responseStatus"] == "OK"){ foreach($array["files"] as $key => $value){ if($value["fileType"] == "AUDIO" || $value["fileType"] == "TTS"){ $split = explode(".",$value["name"]); if (is_numeric($split[0])){ break; } } } if($split[0] == null){ $NewFileName = 0; }else{ $NewFileName = $split[0]+1; } //הפוך למינימום 3 ספרות/ return str_pad($NewFileName,3,"0",STR_PAD_LEFT); }else{ //במקרה של שגיאה } } $NewFileName = FileNameToUpload("www", "טוקן", "ivr2:/1"); if($NewFileName != null){ $path = "$path/$NewFileName.tts"; //מכריז על שם של נתיב הקובץ להעלאה } if($text!=null){ $handle = curl_init(); $YemotUrl = "https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile"; $postData = array( 'token' => 'מספר מערכת : סיסמה', 'what' => "נתיב לאן יעלה צריך להתחיל ב ivr2:/$NewFileName.tts", 'contents' => "$text" ); curl_setopt_array($handle, array( CURLOPT_URL => $YemotUrl, CURLOPT_POST => true, CURLOPT_POSTFIELDS => $postData, CURLOPT_RETURNTRANSFER => true, ) ); $data = curl_exec($handle); curl_close($handle); } /* // אם רוצים שישלח דוח שההודעה הועלתה בהצלחה יש להוסיף את זה ולמחוק את ה} משורה 86 bot('sendmessage',[ 'chat_id'=>צאט ID של הקבוצה או הבן אדם שאליו ישלח הדוח, 'text'=>" *מספר הודעה* $NewFileName *סטטוס העלאה* הושלמה בהצלחה *הטקסט שהועלה* $text *לשלוחה מספר* 1 ", ]); } {1} {1} {1}איפה אני צריך לשים את כל זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות