עזרה, סנכרון בין קבלת נתונים לListAllInformation
-
הגדרתי שכל הפרטים שמתקבלים בקבלת נתונים יעודכנו אוטומטית בקובץ ListAllInformation.ini
וזה אכן מתעדכן בקובץ
הגדרתי גם שהלקוח יצטרך להקיש 1 כדי לאשר כניסה
אך דא עקא המערכת לא מזהה את הנרשמים דרך קבלת נתונים
ובאם אני מוסיף ידנית פרטים לקובץ ListAllInformation המערכת כן מזהה אותו
איפה טעיתי? -
להלן ההגדרות שהגדרתי
type=recording_and_entering_data //סוג השלוחה קבלת נתונים title=הרשמה למערכת add_to_list_all_information=yes 000-option=0-60-STT-TTS-ask 001-option=0-60-STT-TTS-ask 002-option=0-60-STT-TTS-ask record_ok=# 052-option=1-1--File--1234---- 051-option=1-1--No-AskNo-1---- 050-option=9-8--TeudatZehut-AskNo----- start_first=data say_approval_number=say_approval_no_number recording_and_entering_data_say_approval_number=no -
@לעזור-לכולם תנסה במקום זה להכניס אותו עם ID של ת.ז.
-
@שמחה-זו-הסיסמא
איפה בקבלת נתונים?
ואם כן איך תדע המערכת את תעודת הזהות? היא מבקשת? -
@לעזור-לכולם תגדיר שיוסיף ID לעמודה ראשונה ו 1 לעמודה שניה אוטומטי
-
@לעזור-לכולם אמר בעזרה, סנכרון בין קבלת נתונים לListAllInformation:
@שמחה-זו-הסיסמא
ואם כן איך תדע המערכת את תעודת הזהות? היא מבקשת? -
@לעזור-לכולם תוסיף כניסה לפי ID של ת.ז.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות