מבנה השארת הודעה של לקוח במערכת
-
מהי הדרך הטובה לבנות שלוחות כאלו:
לחזרה למספר ממנו התקשרת הקש *, ואז אופציה להשארת הודעה.
ולחזרה למספר אחר הקש את המספר וכו'.
אשמח לקבל כיוון -
@772268910 אני לא חושב שקיימת אופציה כזו בימות, אולי תציע את זה ב בקשות לפיתוח.
-
אני לא יודע אם זה קשור, אבל גם בשירות לקוחות של ימות המשיח אין את האופציה הזאת.
-
אני יודעת שאין כזה פיתוח.
השאלה מהי הדרך... -
-
@דוד_מלך_ישראל שתוך כדי המתנה לנציג תהיה אופצי להקיש כוכבית ויחזרו אוטומטית למספר ממנו חייגו או מספר אחר
-
אפילו א בהמתנה לנציג.
רק בשלוחה לפני שמשאירים הודעה..
לקוח מתקשר ע"מ לקבל נציג, וזה מה שהוא שומע:
לחזרה למספר ממנו התקשרת הקש *, ואז אופציה להשארת הודעה.
ולחזרה למספר אחר הקש את המספר וכו'. -
@772268910 אפשר להגדיר מעבר לשלוחה אחרת בהקשה על 9 במהלך ההמתנה כמו שכתוב כאן, בשלוחה ההיא לעשות מעבר לשלוחה אחרת עם כניסה לפי זיהוי טלפון או הקשת טלפון כמו שכתוב כאן, ולהחליף את הודעת
M1121 לכניסה עם מספר הטלפון שלך הקישו 1 וסולמית, לכניסה עם מספר טלפון אחר הקישו את מספרו וסולמית לסיום
בהודעהלחזרה למספר הטלפון שלך כו'
כמובן להגדיר שלא יקליט ולא ישמיע את השם בהתחברות, ואז מעבר לניתוק או כל שלוחה אחרת, והנציג חוזר לפי זיהוי הכניסה.
בהצלחה. -
@דוד_מלך_ישראל
תודה
אנסה, זה נראה כיוון טוב