• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מבנה השארת הודעה של לקוח במערכת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    9
    171
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 7
      772268910 נערך לאחרונה על ידי

      מהי הדרך הטובה לבנות שלוחות כאלו:
      לחזרה למספר ממנו התקשרת הקש *, ואז אופציה להשארת הודעה.
      ולחזרה למספר אחר הקש את המספר וכו'.
      אשמח לקבל כיוון

      ה ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        השפן הקטן @772268910 נערך לאחרונה על ידי

        @772268910 אני לא חושב שקיימת אופציה כזו בימות, אולי תציע את זה ב בקשות לפיתוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה
          השפן הקטן נערך לאחרונה על ידי

          אני לא יודע אם זה קשור, אבל גם בשירות לקוחות של ימות המשיח אין את האופציה הזאת.

          7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 7
            772268910 @השפן הקטן נערך לאחרונה על ידי

            @השפן-הקטן

            אני יודעת שאין כזה פיתוח.
            השאלה מהי הדרך...

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ד
              דוד_מלך_ישראל מומחה @772268910 נערך לאחרונה על ידי

              @772268910 אמר במבנה השארת הודעה של לקוח במערכת:

              לחזרה למספר ממנו התקשרת

              מה הכוונה?

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                השפן הקטן @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

                @דוד_מלך_ישראל שתוך כדי המתנה לנציג תהיה אופצי להקיש כוכבית ויחזרו אוטומטית למספר ממנו חייגו או מספר אחר

                7 ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 7
                  772268910 @השפן הקטן נערך לאחרונה על ידי

                  @השפן-הקטן @דוד_מלך_ישראל

                  אפילו א בהמתנה לנציג.
                  רק בשלוחה לפני שמשאירים הודעה..
                  לקוח מתקשר ע"מ לקבל נציג, וזה מה שהוא שומע:
                  לחזרה למספר ממנו התקשרת הקש *, ואז אופציה להשארת הודעה.
                  ולחזרה למספר אחר הקש את המספר וכו'.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ד
                    דוד_מלך_ישראל מומחה @השפן הקטן נערך לאחרונה על ידי דוד_מלך_ישראל

                    @772268910 אפשר להגדיר מעבר לשלוחה אחרת בהקשה על 9 במהלך ההמתנה כמו שכתוב כאן, בשלוחה ההיא לעשות מעבר לשלוחה אחרת עם כניסה לפי זיהוי טלפון או הקשת טלפון כמו שכתוב כאן, ולהחליף את הודעת M1121 לכניסה עם מספר הטלפון שלך הקישו 1 וסולמית, לכניסה עם מספר טלפון אחר הקישו את מספרו וסולמית לסיום בהודעה לחזרה למספר הטלפון שלך כו' כמובן להגדיר שלא יקליט ולא ישמיע את השם בהתחברות, ואז מעבר לניתוק או כל שלוחה אחרת, והנציג חוזר לפי זיהוי הכניסה.
                    בהצלחה.

                    7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 7
                      772268910 @דוד_מלך_ישראל נערך לאחרונה על ידי

                      @דוד_מלך_ישראל
                      תודה
                      אנסה, זה נראה כיוון טוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון