שם משתמש
-
@ישראל-המלך לא קרה שום דבר תקיש את הססמה הראשית של המערכת בלבד ואל תקיש שום דבר בססמת מנהל ואז אתה נכנס כמנהל.
-
@שלומל-ה

לא נותן לי להכנס לאתר החדש בלי סיסמה

אין לי כאן סיסמת מנהל

וכעת אין לי את כל הפונקציות . פשוט רק להסתכל -
@ישראל-המלך בכנסה הראשית הקשת רק את המספר מערכת וססמה או שהוספת גם את הקוד בססמת מנהל?
-
@שלומל-ה
אין לי סיסה מנהל -
@ישראל-המלך ואתה לא מקיש שם כלום?
בדקתי ואם אתה מקיש בכנסה הראשית רק מספר מערכת וססמה ולא מקיש כלום בססמת מנהל זה נכנס כמנהל. -
@ישראל-המלך תיכנס לאתר הישן ללשונית "מערכת תוכן" ותמחק את כל הקבצים שבתיקייה AutherizedUsers
-
@eliyahu
ואוו תודה רבה אין עליך כמה חודשים שזה משגע אתי
-
-
@eliyahu
למה? -
פוסט זה נמחק! -
@לעזור-לכולם כי עכשיו משקיעים באתר ה"ישן"
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות