לסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה
-
@טראכט-איין-מינוט
א. תעשה שרק המספר שלך יכול להכנס למערכת.
ב. תעשה שלוחה ראשית שלוחת ניתוק.
(אם יעלו לי עוד רעיונות אני יכתוב). -
@אורי-ש איך אני עושה מצד אחד ניתוק בשלוחה הראשית?
ומצד שני גישה רק למספר שלי?
ואיך מבצעים זאת באופן מדיוק,
אם אפשר -
@טראכט-איין-מינוט זה שתי אפשרויות, תבחר משתיהם מה שאתה רוצה.
-
@אורי-ש
אם אני מצבע שזה יתנתק מיד בשלוחה הראשית,
איך אני פותח את זה מיידית ?
ומה ההגדרה לשלוחה הראשית שיבצע ניתוק ? -
@טראכט-איין-מינוט אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:
אם אני מצבע שזה יתנתק מיד בשלוחה הראשית,
איך אני פותח את זה מיידית ?דרך האתר ע"י שאתה מוחק את ההגדרה הזאת הבאה.
ומה ההגדרה לשלוחה הראשית שיבצע ניתוק ?
type=hangup
-
@טראכט-איין-מינוט אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:
איך אני עושה מצד אחד ניתוק בשלוחה הראשית?
ומצד שני גישה רק למספר שלי?- הפניה לפי רשימת תפוצה
- הפניה לפי רשימת צינתוקים
- רשימה לבנה[הכי עדיף כנראה]
-
@טראכט-איין-מינוט אצלי עשיתי שאף אחד לא יוכל לחייג לקו חוץ מהמנהל, וככה כל מי שמתקשר שומע שהמספר לא מחובר, עד שאני פותח את זה חזרה...
-
@avrham עושים את זה דרך רישמת תפוצה שאף אחד לא יכול להתקשר והמספר שמופיע במערכת כמנהל בפרטי התקשרות הוא יכול כן להתקשר
-
@ישראל-גליק
איך אני עושה את אחת מהאפשריות האלה, מי יכול להדריך -
איפה אני עושה רשימה שחורה ולבנה באתר
-
@טראכט-איין-מינוט
יותר קל עם זה
הפניה לפי רשימת תפוצה
הפניה לפי רשימת צינתוקים -
@לעזור-לכולם איך אני עושה באמת הפניה כזאת
-
@טראכט-איין-מינוט קח בחשבון שקו לא פעיל עלול להיסגר אוטומטית
אם אתה רוצה השהיה או משהו דומה ושלא ייסגר תנסה לבדוק בשירות הלקוחות אם קיימת כזאת אופציה -
תוכל ליסגור את המערכת כמו שכתוב כאן זמני פתיחה או זמני סגירה
-
@טראכט-איין-מינוט הכי טוב זה להגדיר ברשימת תפוצה ברירת מחדל רשימה לבנה ותכניס שם רק את המספר שלך, וכך לא תצטרך להחליף שום הגדרה ואתה תוכל להיכנס רגיל אך אנשים אחרים ישמעו כאילו המספר אינו מחובר.
מה לא טוב בזה @אורי-ש @לעזור-לכולם @גולד-תקשורת1 -
@טראכט-איין-מינוט
יש לי פתרון מעניין שיאפשר לך לשנות את המצב דרך הטלפון, היות וזה מורכב קצת להסביר אני שם כאן רק 'מראי מקומות':
https://f2.freeivr.co.il/topic/31/השמעת-נתונים-והודעות-אישיות-id_message-id_list_message
https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכםובקצרה: במודל id_list_message אתה מגדיר את מספר הטלפון שלך לשלוחה פנימית של תפריט ואת כל השאר לשלוחת ניתוק לדוג':
default=2 0500000000=g-1
במודל עריכת ערכים אתה מגדיר לעדכן את הערך של
default
בשלוחת היעד המתאימה. -
@שואל-ברצינות יש לי רעיון יותר טוב, יש הגדרה שפירסמו פעם (נראה לי אני פרסמתי) של מודול טלפוני להגדרת מצב הרשימה תפוצה - חסום אוצפתוח, ככה יש גן ניהול טלפוני. אני יחפש ויעדכן.
-
@שואל-ברצינות אבל מה אני רושם כאן מחייג למספר יוזר מה זה יוזר
-
לפי המצב @טראכט-איין-מינוט הסתדר !
אין צורך לתת עוד רעיונות!
-
@nyh אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:
לפי המצב @טראכט-איין-מינוט הסתדר !
אין צורך לתת עוד רעיונות!
בפעם הבאה כדאי שהוא יעדכן בעצמו...