• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה

    שאלות ועזרה הדדית
    10
    21
    498
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ט
      טראכט איין מינוט @אורי ש נערך לאחרונה על ידי

      @אורי-ש איך אני עושה מצד אחד ניתוק בשלוחה הראשית?
      ומצד שני גישה רק למספר שלי?
      ואיך מבצעים זאת באופן מדיוק,
      אם אפשר

      א ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אורי ש @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

        @טראכט-איין-מינוט זה שתי אפשרויות, תבחר משתיהם מה שאתה רוצה.

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ט
          טראכט איין מינוט @אורי ש נערך לאחרונה על ידי

          @אורי-ש
          אם אני מצבע שזה יתנתק מיד בשלוחה הראשית,
          איך אני פותח את זה מיידית ?
          ומה ההגדרה לשלוחה הראשית שיבצע ניתוק ?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אורי ש @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

            @טראכט-איין-מינוט אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:

            אם אני מצבע שזה יתנתק מיד בשלוחה הראשית,
            איך אני פותח את זה מיידית ?

            דרך האתר ע"י שאתה מוחק את ההגדרה הזאת הבאה.

            ומה ההגדרה לשלוחה הראשית שיבצע ניתוק ?

            type=hangup
            
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל
              לעזור לכולם מומחה @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

              @טראכט-איין-מינוט אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:

              איך אני עושה מצד אחד ניתוק בשלוחה הראשית?
              ומצד שני גישה רק למספר שלי?

              1. הפניה לפי רשימת תפוצה
              2. הפניה לפי רשימת צינתוקים
              3. רשימה לבנה[הכי עדיף כנראה]
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A
                avrham ניהול @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                @טראכט-איין-מינוט אצלי עשיתי שאף אחד לא יוכל לחייג לקו חוץ מהמנהל, וככה כל מי שמתקשר שומע שהמספר לא מחובר, עד שאני פותח את זה חזרה...

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  ישראל גליק @avrham נערך לאחרונה על ידי

                  @avrham עושים את זה דרך רישמת תפוצה שאף אחד לא יכול להתקשר והמספר שמופיע במערכת כמנהל בפרטי התקשרות הוא יכול כן להתקשר

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ט
                    טראכט איין מינוט @ישראל גליק נערך לאחרונה על ידי

                    @ישראל-גליק
                    איך אני עושה את אחת מהאפשריות האלה, מי יכול להדריך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ט
                      טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                      איפה אני עושה רשימה שחורה ולבנה באתר

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ל
                        לעזור לכולם מומחה @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי לעזור לכולם

                        @טראכט-איין-מינוט
                        יותר קל עם זה
                        הפניה לפי רשימת תפוצה
                        הפניה לפי רשימת צינתוקים

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ט
                          טראכט איין מינוט @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                          @לעזור-לכולם איך אני עושה באמת הפניה כזאת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ
                            צדיק תמים מומחה @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                            @טראכט-איין-מינוט קח בחשבון שקו לא פעיל עלול להיסגר אוטומטית
                            אם אתה רוצה השהיה או משהו דומה ושלא ייסגר תנסה לבדוק בשירות הלקוחות אם קיימת כזאת אופציה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ג
                              גולד תקשורת1 נערך לאחרונה על ידי

                              תוכל ליסגור את המערכת כמו שכתוב כאן זמני פתיחה או זמני סגירה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש
                                שמואל ש. @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי

                                @טראכט-איין-מינוט הכי טוב זה להגדיר ברשימת תפוצה ברירת מחדל רשימה לבנה ותכניס שם רק את המספר שלך, וכך לא תצטרך להחליף שום הגדרה ואתה תוכל להיכנס רגיל אך אנשים אחרים ישמעו כאילו המספר אינו מחובר.
                                מה לא טוב בזה @אורי-ש @לעזור-לכולם @גולד-תקשורת1

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש
                                  שואל ברצינות @טראכט איין מינוט נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                                  @טראכט-איין-מינוט
                                  יש לי פתרון מעניין שיאפשר לך לשנות את המצב דרך הטלפון, היות וזה מורכב קצת להסביר אני שם כאן רק 'מראי מקומות':
                                  https://f2.freeivr.co.il/topic/31/השמעת-נתונים-והודעות-אישיות-id_message-id_list_message
                                  https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם

                                  ובקצרה: במודל id_list_message אתה מגדיר את מספר הטלפון שלך לשלוחה פנימית של תפריט ואת כל השאר לשלוחת ניתוק לדוג':

                                  default=2
                                  0500000000=g-1
                                  

                                  במודל עריכת ערכים אתה מגדיר לעדכן את הערך של default בשלוחת היעד המתאימה.

                                  A ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A
                                    avrham ניהול @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                                    @שואל-ברצינות יש לי רעיון יותר טוב, יש הגדרה שפירסמו פעם (נראה לי אני פרסמתי) של מודול טלפוני להגדרת מצב הרשימה תפוצה - חסום אוצפתוח, ככה יש גן ניהול טלפוני. אני יחפש ויעדכן.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ג
                                      גולד תקשורת1 @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                                      @שואל-ברצינות אבל מה אני רושם כאן מחייג למספר יוזר מה זה יוזר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • N
                                        nyh נערך לאחרונה על ידי

                                        לפי המצב @טראכט-איין-מינוט הסתדר🙄 !

                                        אין צורך לתת עוד רעיונות!

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ש
                                          שואל ברצינות @nyh נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                                          @nyh אמר בלסגור מערכת IVR לגישה, באופן שאוכל לפתוח אותה בחזרה שארצה:

                                          לפי המצב @טראכט-איין-מינוט הסתדר🙄 !

                                          אין צורך לתת עוד רעיונות!

                                          בפעם הבאה כדאי שהוא יעדכן בעצמו...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון