שאלה בדוחות קבלת נתונים
-
הגדרתי כך
set_ok_send_mail_special=yesכלומר שישלח לי למייל רק את ההזמנה האחרונה, אבל הבעיה שאני לא מצליח לשנות נתונים בעמודות הכנסתי לקובץ
ApprovalOk.iniבצורה הזאתP050=מיילאבל במייל סיכום שאני מקבל אני רואה רקP050=הנתון שהתקבל,
מה הטעות שלי? -
@חזק-חזק
כשהוא שולח רק הזמנה אחרונה אתה צריך לשנות בתוך התיקיה ולא בשלוחה של קבלת הנתונים [יש בתוך השלוחה תיקיה של כל האישורים ובה צריך להכניס את הקובץ לשינויים -
@מנסה אמר בשאלה בדוחות קבלת נתונים:
@חזק-חזק
כשהוא שולח רק הזמנה אחרונה אתה צריך לשנות בתוך התיקיה ולא בשלוחה של קבלת הנתונים [יש בתוך השלוחה תיקיה של כל האישורים ובה צריך להכניס את הקובץ לשינוייםעשיתי את זה עכשיו ולא השתנה לי כלום.
-
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
@מנסה אתה העתקת מה שכתוב
אבל לא במקום הנכון ...
תסתכל שוב בלינק שהבאת
יש שם 3 קבציםApprovalAll.ini - הנתונים לדו"ח המסכם לכל האישורים יחד
LogRecordingAndEnteringData.ini - קובץ שמתעד את כל הפעולות שבוצעו - גם אלו שלא הושלמו בהצלחה
ApprovalOk.ini - קובץ ספציפי לכל אישור
המייל הנ"ל משנה את המילים לפי מה שמוגדר ב ApprovalAll -
צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות