• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחת הקלדת טקסט והקראתו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    9 פוסטים 4 כותבים 611 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 0 מנותק
      0796069755
      נערך לאחרונה על ידי 0796069755

      לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:

      type=key_to_tts
      key_to_tts_in_folder=/1/1
      key_to_tts_record_save_in_folder=/1/1
      key_to_tts_type=keyboard
      key_to_tts_record_option=10---
      key_to_tts_record_ok=#
      key_to_tts_add_val_name=yes
      key_to_tts_end_goto=1/1
      

      כמובן שבל מקום שכתבתי 1/ יש לשנות לשלוחה הרלוונטית במערכת שלכם.
      אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.

      M N 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • M מחובר
        MGM IVR @0796069755
        נערך לאחרונה על ידי

        @0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

        לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:

        ;main=type
        type=key_to_tts
        key_to_tts_in_folder=/1/2
        key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2
        key_to_tts_type=keyboard
        key_to_tts_record_option=10---
        key_to_tts_record_ok=#
        key_to_tts_add_val_name=yes
        key_to_tts_end_goto=/1/2
        

        אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.

        מה הבעיה פה?
        ולמה זה בעזרה הדדית?

        0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • N מנותק
          nyh @0796069755
          נערך לאחרונה על ידי

          @0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

          לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:

          ;main=type
          type=key_to_tts
          key_to_tts_in_folder=/1/2
          key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2
          key_to_tts_type=keyboard
          key_to_tts_record_option=10---
          key_to_tts_record_ok=#
          key_to_tts_add_val_name=yes
          key_to_tts_end_goto=/1/2
          

          אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.

          יש פה כמה הגדרות שלא קשורות להקלדת טקסט עצמה, אלא להקלטה שבמודל.
          כמו זה key_to_tts_record_option
          וזה key_to_tts_record_ok

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה מנותק
            השפן הקטן @nyh
            נערך לאחרונה על ידי

            @nyh מלכתחילה הוא כתב שזה לא חלק....
            ובכל מקרה, יש במודול הזה פלוס גדול, מכיוון שהוא משמיע את פרטי ההודעה והמקליד. [משא''כ בשאר המודולים]

            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • N מנותק
              nyh @השפן הקטן
              נערך לאחרונה על ידי

              @השפן-הקטן אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

              משא''כ בשאר המודולים

              אפשרי לעשות את זה גם בשאר המודלים.

              0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 0 מנותק
                0796069755 @nyh
                נערך לאחרונה על ידי

                @nyh אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                @השפן-הקטן אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                משא''כ בשאר המודולים

                אפשרי לעשות את זה גם בשאר המודלים.

                איך?

                N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 0 מנותק
                  0796069755 @MGM IVR
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @MGM-IVR אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                  @0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                  לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:

                  ;main=type
                  type=key_to_tts
                  key_to_tts_in_folder=/1/2
                  key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2
                  key_to_tts_type=keyboard
                  key_to_tts_record_option=10---
                  key_to_tts_record_ok=#
                  key_to_tts_add_val_name=yes
                  key_to_tts_end_goto=/1/2
                  

                  אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.

                  מה הבעיה פה?
                  ולמה זה בעזרה הדדית?

                  לא אמרתי שיש פה בעיה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N מנותק
                    nyh @0796069755
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                    @nyh אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                    @השפן-הקטן אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:

                    משא''כ בשאר המודולים

                    אפשרי לעשות את זה גם בשאר המודלים.

                    איך?

                    דבר אם אלו שפיתחו את אותם מודלים, שיעשו קובץ txt מקביל עם פרטי ההקובץ

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      השפן הקטן @nyh
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nyh
                      עשה טובה, תכתוב יותר ברור. לא הבנו...

                      נ.ב כתבתי בהודעה שלי בשביל שנינו. תעיין.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון