שלוחת הקלדת טקסט והקראתו
-
לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:
type=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/1 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/1 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=1/1כמובן שבל מקום שכתבתי 1/ יש לשנות לשלוחה הרלוונטית במערכת שלכם.
אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי. -
@0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:
;main=type type=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/2 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=/1/2אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.
מה הבעיה פה?
ולמה זה בעזרה הדדית? -
@0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:
;main=type type=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/2 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=/1/2אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.
יש פה כמה הגדרות שלא קשורות להקלדת טקסט עצמה, אלא להקלטה שבמודל.
כמו זה key_to_tts_record_option
וזה key_to_tts_record_ok -
@nyh מלכתחילה הוא כתב שזה לא חלק....
ובכל מקרה, יש במודול הזה פלוס גדול, מכיוון שהוא משמיע את פרטי ההודעה והמקליד. [משא''כ בשאר המודולים] -
-
@nyh אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
@השפן-הקטן אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
משא''כ בשאר המודולים
אפשרי לעשות את זה גם בשאר המודלים.
איך?
-
@MGM-IVR אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
@0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
לטובת כלל הציבור אני מעלה את כל ההגדרות שהגדרתי לשלוחה של הקלדת טקסט והקראתו ע"י רובוט:
;main=type type=key_to_tts key_to_tts_in_folder=/1/2 key_to_tts_record_save_in_folder=/1/2 key_to_tts_type=keyboard key_to_tts_record_option=10--- key_to_tts_record_ok=# key_to_tts_add_val_name=yes key_to_tts_end_goto=/1/2אני מתנצל על האריכות אבל זה מה שהגדרתי.
מה הבעיה פה?
ולמה זה בעזרה הדדית?לא אמרתי שיש פה בעיה
-
@0796069755 אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
@nyh אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
@השפן-הקטן אמר בשלוחת הקלדת טקסט והקראתו:
משא''כ בשאר המודולים
אפשרי לעשות את זה גם בשאר המודלים.
איך?
דבר אם אלו שפיתחו את אותם מודלים, שיעשו קובץ txt מקביל עם פרטי ההקובץ
-
@nyh
עשה טובה, תכתוב יותר ברור. לא הבנו...נ.ב כתבתי בהודעה שלי בשביל שנינו. תעיין.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות