צינתוק בעת קבלת הודעה למנהל
-
בשלוחה 'תא קולי' כשמשתמש משאיר הודעה יקבל המנהל צינתוק.
חיפשתי ומצאתי לביינתים אפשרות לקבלת ההודעה במייל אך לא צינתוק.
תודה רבה! -
@אלע
במודול הקלטות יש אפשרות צינתוק.
נא לשאול בעזרה עדדית ולהעזר בחברי הפורום.
הנושא הועבר -
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-בקשות לפיתוח ב-
-
@אלע אמר בצינתוק בעת קבלת הודעה למנהל:
בשלוחה 'תא קולי' כשמשתמש משאיר הודעה יקבל המנהל צינתוק.
חיפשתי ומצאתי לביינתים אפשרות לקבלת ההודעה במייל אך לא צינתוק.
תודה רבה!???
-
@אלע
שליחת צינתוק בסיום ההקלטה במודול הקלטות -
@אבו עשיתי בשלוחת 'תא קולי' הגדרות צינתוק אך זה לא עובד.
-
@אלע יש לך סיבה להשתמש עם מודל תא קולי?
-
@אלע א' תוסיף את המספר של המנהל לרשימת צינתוק (יש לפתוח שלוחת הוספת מספר לרשימת צינתוקים xx והמנהל צריך להיכנס אליה ולהירשם)
ב' תגדיר שבאישור ההקלטה תישלך צינתוק לרשימת הצינתוקים הזאת וזהו
בהצלחה -
@הלי ????
מה הכוונה "יש לו סיבה"? -
@613-0 אני אסביר חשבתי שהוא משתמש עם מודל של "תא קולי" והתכוונתי שאפשר גם עם "הקלטות" ויותר נוח
-
א אלע סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלע סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות