מודל הקלדת קבצי tts דרך הטלפון כולל אפשרות לקובץ הגבוה ביותר
-
@מערכוני אמר במודל הקלדת קבצי tts דרך הטלפון כולל אפשרות לקובץ הגבוה ביותר:
האם אפשרי שלאחר ההקלדה ישלח צינתוק?
תעביר לשלוחה של הפעלת צינתוק...
-
@אבו איך ההגדרה?
-
@מערכוני אמר במודל הקלדת קבצי tts דרך הטלפון כולל אפשרות לקובץ הגבוה ביותר:
@אבו איך ההגדרה?
באיזה שלוחה? שיעבור אליה או של ההקלדה?
-
@0796069755 איך אני מגדיר שאחרי שמקלידים ומאשרים שיעבור לשלוחת הפעלת צינתוק?
תודה רבה -
הוספתי בפוסט הראשון הגדרה להעברה בסיום הפעולה
שים לב, הקישור של המודל הוחלף,
וההגדרה הנ"ל תעבוד רק בקישור החדש
אשמח לעדכון אם עובד -
-
@ד-ב אני לא מוצא את זה...
תוכל להעלות קישור?
תודה -
@מערכוני תסתכל כאן בשרשור בפוסט הראשון.
ותגדיר את השלוחה מחדש -
@ד-ב אה נכון, סליחה...

-
-
@0796069755 אמר במודל הקלדת קבצי tts דרך הטלפון כולל אפשרות לקובץ הגבוה ביותר:
למי שלא יודע יש גם את זה ואני משתמש במשהו שאם אני לא טועה @שמואל פיתח ככה נראת ההגדרה הראשונית;
type=key_to_ttpועכשיו נותר לי לקוות ש @ד-ב לא יכעס...
עריכה: עכשיו כשאני מסתכל אני לא רואה באתר הישן את האפשרות הזאת, אבל בחדש יש אותה...
איפה יש את זה בחדש?
-
@שואל-ברצינות אמר במודל הקלדת קבצי tts דרך הטלפון כולל אפשרות לקובץ הגבוה ביותר:
איפה יש את זה בחדש?
אני לא מצליח למצוא אבל ברור לי שהיה/שיש
-
אני מצרף קישור לנושא שפתחתי לפני תקופה שיעזור לכם...כאן
-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
-
@ד-ב
יש אפשרות להעלות קובץ טקסט מוגדר מראש ? לשלוחה מוגדרת מראש בכל פעם ? -
פוסט זה נמחק! -
@ד-ב איך עשית שיהיה אפשרות לקובץ הגבוה ביותר?
-
פוסט זה נמחק! -
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
-
א אA התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות