קריינות באידיש
-
כי איין און צוואנציג ועשרים ואחת זה בעצם אותו דבר רק בסדר אחר, אז לא יודע אם זה כזה בעיה לשנות רק את הסדר...
אבל אני לא בטוח במה שאני אומר (כותב) -
@א-גוטער-איד החלפת הודעות, ודאי קיים כבר עד היום. אתה רוצה רק לשנות סדר, שזה לא קיים כרגע. יכול להיות שזה לא בעיה, אבל לזה אתה צריך לדעת שזה לא בעיה.
-
@שאול אמר
לא ממש כי המספרים עד מאה נאמרים אחרת מבעברית למשל 21 אומרים "איין און צוואנציג" ולא "צוואנציג און איינס" וזה כל המספרים עד מאה
ממש לא, זה רק פעם אחת "איין אין", "צוויי אין" וכו', ומחברים את זה ל"צוואנציג" "דרייסיג" וכו'.
הבעיה היא רק שזה בסדר הפוך, וזה דורש התאמת ההגדרות של ימות לזה.
אבל אני מאמין שהם ישמחו לעזור, כי להערכתי זה שינוי קטן בהגדרות ולא דורש עבודה גדולה, ותכלס גם הם יהנו מהתוצאה.
אגב, אני מכיר מערכת [אין לי מושג באיזה חברה] שמקריינת גם מספרים באידיש. -
@כלומר אמר בקריינות באידיש:
אגב, אני מכיר מערכת [אין לי מושג באיזה חברה] שמקריינת גם מספרים באידיש.
גם ימות יש להם באידיש.
-
@דא-וואינט-א-איד מה צריכים לעשות כדי להשתתף?
-
@א-גוטן געלט-והכסף יענה את הכול.
-
-
@דא-וואינט-א-איד אמר בקריינות באידיש:
אני רוצה להקליט בתקופה הקרובה את כל הודעות המערכת באידיש עם קריין מעולה.
אני נמחפש רק כמה אנשים שישתתפו בעלותר איד די עולם ווארט צו הערן וואס טוהט זיך, וויפל דארף מען אויסלייגן, ברענג מער פרטים.
-
-
@דא-וואינט-א-איד אמר בקריינות באידיש:
@חנון-המרבה אכן כן את המספרים לא נוכל להחליף אבל את כל ההודעות כן.
ובכן מי רוצה להיצטרף למיזם.
יש לי קריין באידיש מעולה אידיש חסידית לא ירושלמית.אפשר לקבל פרטים?
[אפשרות להרבה עבודה בעזהשי"ת]
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות