• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    liy
    30
    177
    10976
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • L
      Liy @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

      @שמואל-ש אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

      1.אי אפשר לעשות שכשאפתח את החשבון שלי במקום אחר ואעשה סינכרון שיעברו הנתונים לשם?

      אי אפשר, אא״כ אני יעבור למשהו יותר רציני עם משתמשים וכו׳..
      אולי בהמשך וא״כ זה יהיה בתשלום.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L
        Liy נערך לאחרונה על ידי

        בקרוב דף סטטיסטיקות לכל מערכת!

        מה לדעתכם צריך להיות בדף הזה?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אורי ש @Liy נערך לאחרונה על ידי

          @Liy אני ישמח אם תעשה כמה מאזינים בסה"כ נכנסו למערכת ופירוט אישי על כל אחד כמה דקות הוא שמע.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • L
            Liy נערך לאחרונה על ידי Liy

            שימו לב!

            עדכון: גרסא 2.1 כל הפרטים עודכנו בפוסט הראשון.


            מה חדש?

            • מעבר לניהול ישירות מהטבלה ללא מעבר לעמוד חיצוני.
            • מעבר לניהול באתר הישן נפתח בכרטיסייה חדשה.
            • בדיקה אם המערכת כבר קיימת בטבלה = לא יתן להוסיף מערכת פעמיים.
            • העברת קבצים בין מערכות.

            יש לבצע רענון קשיח על מנת לראות את השינויים (Ctrl+Shift+R)

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ג
              גבאי @Liy נערך לאחרונה על ידי

              @Liy עוד שידרוג פשוט לדעתי
              שהכניסה למערכת (ניהול התוכן) תהיה ע"י קליק כפול על שם המערכת ולא רק ע"י לחיצה על לחצן אחד מתוך 4 לחצנים.
              זה צריך להיות הגישה הקלילה למערכת.

              L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • L
                Liy @גבאי נערך לאחרונה על ידי

                @גבאי אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                @Liy עוד שידרוג פשוט לדעתי
                שהכניסה למערכת (ניהול התוכן) תהיה ע"י קליק כפול על שם המערכת ולא רק ע"י לחיצה על לחצן אחד מתוך 4 לחצנים.
                זה צריך להיות הגישה הקלילה למערכת.

                רשמתי לעצמי...

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מזדה נערך לאחרונה על ידי

                  יכול להיות שאפשר לשדרג את זה
                  אבל תכלס זה מגניבבבבבבבב

                  L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • L
                    Liy @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                    @מזדה אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                    יכול להיות שאפשר לשדרג את זה

                    תפרט.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • נ
                      נ.נ נערך לאחרונה על ידי

                      זה לא נותן לי להוסיף עוד מערכת ????
                      הסיסמה והכל נכון ....
                      והמערכת תכנים....

                      L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מזדה @Liy נערך לאחרונה על ידי מזדה

                        @Liy
                        אני דווקא לא כ"כ חושב שצריך לשדרג, אבל יש פה כל מיני תגובות...
                        העיכר שזה מושלם!

                        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • L
                          Liy @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                          @מזדה אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                          האיכר

                          *העיקר,
                          אני עוד לא עובד בשדה😉

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • L
                            Liy @נ.נ נערך לאחרונה על ידי

                            @נ-נ אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                            זה לא נותן לי להוסיף עוד מערכת ????
                            הסיסמה והכל נכון ....
                            והמערכת תכנים....

                            תשלח לי מייל

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מזדה @Liy נערך לאחרונה על ידי

                              @Liy אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                              @מזדה אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                              האיכר

                              *העיקר,
                              אני עוד לא עובד בשדה😉

                              שיניתי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • כ
                                כלומר נערך לאחרונה על ידי

                                @Liy אם אפשר להגדיר שמערכת שנמצאת בפרייווט יפתח בניהול של פרייווט

                                L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פ
                                  פישל מומחה @Liy נערך לאחרונה על ידי

                                  @Liy אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                  העברת קבצים בין מערכות.

                                  כשאני מנסה להעביר 30 קבצים ממערכת אחת לשניה, הוא מעלה לי הודעה על קובץ בודד שהוא העביר, ובפועל גם אותו אני לא רואה במערכת שאליה אני הגדרתי שיעברו הקבצים
                                  אשמח למידע בענין, (זה אופציה שממש יכולה להקל, במקום להוריד למחשב ולהעלות שוב למערכת!!)

                                  L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ש
                                    שולי @Liy נערך לאחרונה על ידי

                                    @Liy יש כבוד ממשק עם UI IX נחמד
                                    דומה ל- CRM של ימות

                                    L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • כותב מוסמך
                                      כותב מוסמך ניהול נערך לאחרונה על ידי כותב מוסמך

                                      @Liy וואו, פצצה
                                      רציתי להציע משהו שמאוד הפריע לי, כאחד שמפעיל כמה וכמה קווים וחלקם התחזוקה מאוד מינימלית ויצא שלא שמתי לב שתוקף היחידות פג.
                                      אם תוכל להוסיף אופציה של הארכת תוקף יחידות, על ידי הגדרה מאיםה לקחת יחידות (הלקוח יבחר את המערכת אם היחידות בעלות תוקף הכי גבוה שיש לו) ופעם בתקופה מוגדרת זה יבצע העברה של 15 יחידות לכל המערכות כדי להאריך לכולם את התוקף.
                                      דעתך?

                                      כמו"כ או לפחות, שיופיע גם תוקף היחידות, ושישלח התראה תקופה לפני התוקף...)

                                      בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח. במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
                                      כנסו לאתר https://icall.site123.me/

                                      ת L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • ת
                                        תן חיוך 1 @כותב מוסמך נערך לאחרונה על ידי

                                        @כותב-מוסמך
                                        לא אוהב לבאס ודאי לא את @Liy שעבד כל כך קשה אבל שמעתי כבר לפני תקפה מחברים בימות שבתוך כמה חודשים (אפי' פחות) אם יתנו את האתר ניהול בקוד פתוח דבר שיאפשר לכולם לשחק בזה כרצונם

                                        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • נ
                                          נ.נ @Liy נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • L
                                            Liy @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                                            @כלומר אמר בחדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם:

                                            @Liy אם אפשר להגדיר שמערכת שנמצאת בפרייווט יפתח בניהול של פרייווט

                                            מה הצורך?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון