• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול תור - זיהוי שיחות יוצאת לפי לקוח שנכנס לשלוח/לפי נציג שמקבל את השיחה

    חדש במערכת
    3
    4
    300
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל נערך לאחרונה על ידי eliyahu

      עודכן גם בשרשור המודול.


      זיהוי מיוחד לפי מספר ספציפי או לפי נציג ספציפי
      ניתן להגדיר שאם מספר מסויים מתקשר לתור יופיע אצל הנציגים מספר מיוחד, או שבנציג מסויים יופיע מספר אחר לא משנה מי מתקשר.

      ההגדרות לזה נמצאות בקובץ QueueCallerIds.ini בשלוחה של התור.

      על מנת להגדיר שאם מספר 0521234567 יתקשר לתור אצל כל הנציגים יופיע זיהוי 0771234567 יש להכניס בקובץ שורה:

      P-0521234567=0771234567
      

      על מנת להגדיר שנציג עם מספר 0521654321 תמיד יראה על הצג את זיהוי 0771654321 לא משנה מי מתקשר יש להכניס בקובץ שורה:

      M-0521654321=0771654321
      
      • במקרה של נציג SIP יש להכניס את המספר של הנציג בדיוק כמו בקובץ תורים.
      • הזיהוי היוצא ישתנה בכפוף לזה שהוא קיים כמאושר/זיהוי משנה במערכת + הוא מספר ישראלי תקין.
      • במקרה של סתירה בין המופיע בהגדרות למספר המחייג, להגדרות עבור הנציג - ההגדרות עבור הנציג גוברות.
      • ההגדרה של הוספת ספרות בסוף המספר תהיה על גבי המספר הספיציפי שיהיה בסופו של בדיקות.

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      ה ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
      • ה
        הרב מומחה @שמואל נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל דבר ראשון ממש תודה רבה זה היה מאוד נצרך נשמח אם תסביר בצורה יותר ברורה את השורה האחרונה של הפוסט דבר שני רציתי לשאול אם אפשר לשים את זה בקובץ IVR או משהו ברעיון

        שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • שמואל
          שמואל @הרב נערך לאחרונה על ידי

          @הרב אמר בחדש במודול תור - זיהוי שיחות יוצאת לפי לקוח שנכנס לשלוח/לפי נציג שמקבל את השיחה:

          דבר ראשון ממש תודה רבה זה היה מאוד נצרך נשמח אם תסביר בצורה יותר ברורה את השורה האחרונה של הפוסט

          שאם הגדרת הוספה בסוף המספר 6 ספרות זה יהיה על הזיהוי שנבחר בסופו של דבר לנציג/ללקוח.

          @הרב אמר בחדש במודול תור - זיהוי שיחות יוצאת לפי לקוח שנכנס לשלוח/לפי נציג שמקבל את השיחה:

          דבר שני רציתי לשאול אם אפשר לשים את זה בקובץ IVR או משהו ברעיון

          לא, זה עם קובץ ייעודי בשלוחה.
          אפשר לבדוק היתכנות פיתוח בתשלום שזה יקח את זה גם מהEXT ואז זה יתחשב גם בivr.ini, אבל זה יהיה יותר מוגבל בגודל כי כמות הערכים שיכולה להיות בשלוחה קטנה מכמות הערכים שיכול להיות בקובץ ini נפרד.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ע
            עזרא בש @שמואל נערך לאחרונה על ידי עזרא בש

            @שמואל אמר בחדש במודול תור - זיהוי שיחות יוצאת לפי לקוח שנכנס לשלוח/לפי נציג שמקבל את השיחה:

            זיהוי מיוחד לפי מספר ספציפי או לפי נציג ספציפי
            ניתן להגדיר שאם מספר מסויים מתקשר לתור יופיע אצל הנציגים מספר מיוחד, או שבנציג מסויים יופיע מספר אחר לא משנה מי מתקשר.
            ההגדרות לזה נמצאות בקובץ QueueCallerIds.ini בשלוחה של התור.
            על מנת להגדיר שאם מספר 0521234567 יתקשר לתור אצל כל הנציגים יופיע זיהוי 0771234567 יש להכניס בקובץ שורה:
            P-0521234567=0771234567

            על מנת להגדיר שנציג עם מספר 0521654321 תמיד יראה על הצג את זיהוי 0771654321 לא משנה מי מתקשר יש להכניס בקובץ שורה:
            M-0521654321=0771654321

            האם יש אפשרות שיעבוד גם כאשר מעבירים למספר פנימי של ימות?
            תודה מראש על כל השידרוגים הנפלאים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון