בונה ממשק המנוסה בימות המשיח
-
דרוש מתכנת מנוסה ומקצועי לבניית ממשק שמתחבר עם מערכת בימות המשיח
-
@WIZNITZ אמר בבונה ממשק המנוסה בימות המשיח:
דרוש מתכנת מנוסה ומקצועי לבניית ממשק שמתחבר עם מערכת בימות המשיח
-
@WIZNITZ תעלה בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
שם יהיה לך יותר אופציות -
ש שמואל העביר נושא זה מ-שאלות ועזרה הדדית ב-
-
@אני-כאן-בשבילך אמר בבונה ממשק המנוסה בימות המשיח:
@WIZNITZ אמר בבונה ממשק המנוסה בימות המשיח:
דרוש מתכנת מנוסה ומקצועי לבניית ממשק שמתחבר עם מערכת בימות המשיח
שלחתי לו כבר מייל
-
@WIZNITZ מצויין
-
-
@WIZNITZ לא
-
-
@WIZNITZ תפנה אלי למייל dev@liy.ovh
-
@WIZNITZ אין לי מיילים של חברי הפורום
(גם מה שהיה אם לא נצרך אני מוחק)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות