• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    כמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה'

    בקשות לפיתוח
    5
    8
    198
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי אברהם צבי

      כמה בקשות לפיתוח במערכת המרכזיות החדשה

      1. יהיה מאוד נצרך אם יהיה אפשרות גם להגדיר את התפריט הראשי לשלוחה עצמה.
      2. בשעת השיחה, יש שם פעולה 'החזק' שיהיה האפשרות לבטל או לשנות המוזיקה בהמתנה בעת השיחה (בדקתי וזה לא אותו מוזיקה בהמתנה שיש לפני תחילת השיחה)
      3. הקלטות. תיקייה ששם יש את כל ההקלטות ולא שאני יצטרך לפוצץ את המייל שלי עם הקלטות
      4. שיהיה האפשרות להעביר לנציג אחר לפני השיחה ובאמצע השיחה
      5. שינוי הצליל בשיחה נכנסת
      6. אופציה לשילוב שלוחת api , למשל כדי לשלוח אחרי שיחה עם נציג סקר עם איכות השירות והמענה,
        או כדי לדעת שהמשתמש נכנס לתור, כדי לשלוח לו sms שיש לנו גם אתר לביצוע פעולות וכו׳
        תודה מראש על הכל
      א י M 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • א
        אט @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

        @אברהם-צבי אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

        הקלטות. תיקייה ששם יש את כל ההקלטות ולא שאני יצטרך לפוצץ את המייל שלי עם הקלטות

        בנוגע לזה יש לך את הממשק לניהול תורים כאן.
        שמה יש את כל ההקלטות שיחה.

        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • L
          Liy @אט נערך לאחרונה על ידי Liy

          @אט אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

          @אברהם-צבי אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

          הקלטות. תיקייה ששם יש את כל ההקלטות ולא שאני יצטרך לפוצץ את המייל שלי עם הקלטות

          בנוגע לזה יש לך את הממשק לניהול תורים כאן.
          שמה יש את כל ההקלטות שיחה.

          אין לך איך לגשת לממשק הזה באם אתה משתמש במרכזיה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א
            אט @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי אט

            @אברהם-צבי ועוד משהו הייתי מוסיף כשאתה מעלה הודעת מערכת לקו, תוכל לעלות את זה בתור איזה מספר מערכת שתרצה.
            כלומר במקום לעלות הודעות ואח"כ לשנות שם, ישר שתעלה תוכל לבחור איזה מספר הודעת מערכת תעלה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י
              יודה @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

              עוד בקשה חשובה
              שיהיה אפשר לחייג מאקסל ישירות או מאנשי קשר
              ולא כל פעם להעתיק מספר מספר

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M
                MGM IVR @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

                @אברהם-צבי אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

                כמה בקשות לפיתוח במערכת המרכזיות החדשה

                1. יהיה מאוד נצרך אם יהיה אפשרות גם להגדיר את התפריט הראשי לשלוחה עצמה.
                2. בשעת השיחה, יש שם פעולה 'החזק' שיהיה האפשרות לבטל או לשנות המוזיקה בהמתנה בעת השיחה (בדקתי וזה לא אותו מוזיקה בהמתנה שיש לפני תחילת השיחה)
                3. הקלטות. תיקייה ששם יש את כל ההקלטות ולא שאני יצטרך לפוצץ את המייל שלי עם הקלטות
                4. שיהיה האפשרות להעביר לנציג אחר לפני השיחה ובאמצע השיחה
                5. שינוי הצליל בשיחה נכנסת
                  תודה מראש על הכל

                אשמח אם תערוך , ותוסיף גישת api לשילוב שלוחות רגילות ומודל api בפרט.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אברהם צבי @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי אברהם צבי

                  @MGM-IVR אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

                  אשמח אם תערוך , ותוסיף גישת api לשילוב שלוחות רגילות ומודל api בפרט.

                  כתוב לי הנוסח המדויק ואני יוסיף את זה

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M
                    MGM IVR @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

                    @אברהם-צבי אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

                    @MGM-IVR אמר בכמה בקשות לפיתוח במערכת 'המרכזיות החדשה':

                    אשמח אם תערוך , ותוסיף גישת api לשילוב שלוחות רגילות ומודל api בפרט.

                    כתוב לי הנוסח המדויק ואני הוסיף את זה

                    6 אופציה לשילוב שלוחת api , למשל כדי לשלוח אחרי שיחה עם נציג סקר עם איכות השירות והמענה,
                    או כדי לדעת שהמשתמש נכנס לתור, כדי לשלוח לו sms שיש לנו גם אתר לביצוע פעולות וכו׳

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון