בקבלת הקלטות ונתונים - לערבב הקלטות והקשות
-
כרגע במודול קבלת הקלטות ונתונים אפשר לעשות שההקלטות יהיו קודם ואח"כ ההקשות, או איפכא. אבל אי אפשר הקלטה - הקשה - הקלטה - הקשה וכו'.
אני צריך אפשרות שכן יהיה אפשר. יש דרך?
[הקשת מ.ז., הקלטת שם, הקלטת רחוב, הקשת מספר בית וכן הלאה.]ב- https://f2.freeivr.co.il/post/60864 אמר @eliyahu
האם במודול קבלת הקלטות ונתונים יהיה אפשר לעשות הקשות והקלטות בסדר מעורבב.
אבדוק את זה.יצא משהו?
תודה! -
@תודה-רבה-4 תשתמש בדיגיקול
-
@eliyahu אבל אני צריך את ההרשמה הנ"ל כהרשמה למערכת, שיהיה מזהה ID ע"פ הנ"ל. איך שהבנתי, בדיגיקול זה לא כ"כ אפשרי. אני טועה?
https://f2.freeivr.co.il/post/77068
תודה! -
@תודה-רבה-4 כתב בבקבלת הקלטות ונתונים - לערבב הקלטות והקשות:
[הקשת מ.ז., הקלטת שם, הקלטת רחוב, הקשת מספר בית וכן הלאה.]
לגבי מה שאתה צריך כמו שציטטתי ממך בשורה הקודמת, אז זה מאוד פשוט לעשות גם בקבלת נתונים, אתה מגדיר קודם הקלטות ואח"כ הקשות, והבעיה שלך עכשיו היא רק שאתה הרי רוצה הקשת מ.ז. בהתחלה, אז בשביל זה אתה עושה פשוט מאוד בכניסה לשלוחה (enter id) עם זיהוי לפי הקשת ת.ז. וכו' וכו' ואכמ"ל...
בהצלחה
-
@HMJE22 תודה! עובד.
-
ת תודה רבה 4 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ת תודה רבה 4 סימן נושא זה כנפתר ב
-
ת תודה רבה 4 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות