• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    האם תרצה שהמערכת תחזור למספר הטלפון שממנו חייגת?

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    11
    282
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי

      חיפשתי ולא הצלחתי מצוא את ההגדרה הנכונה
      ניסיתי להשתמש במודול קבלת נתונים, ולבטל את כתובת המייל ולהשאיר רק אופציה כדלהלן:
      האם לחזור למספר ממנו התקשר? לאישור, הקש 1, להקשת מספר אחר, הקש 2.
      מי שיוכל להפנות אותי ללינק אשמח מאוד.
      ניסיתי את זה, ואת זה, ולא כל כך הצלחתי להתקדם עם הלינקים האלה, כנראה שחסר לי הרבה ידע בתחום הזה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי

        כהוספה והשלמה למה שכתבתי, אין דחוף לי דוקא שיהיה באופן שכתבתי, אלא שיהיה איזה אופן שאפשר לחזור ללקוח לפי הטלפון שממנו הוא חייג ולפי המספר שהוא בוחר להשאיר.
        אודה מאוד מראש למי שיודע כיצד ניתן להגדיר זאת.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מאיר דורי 0 @אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי מאיר דורי 0

          @אבא-של-מאיר תעשה שהמערכת תשלח צינתוק למס פר שיתקשר

          ב"ה

          שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה (ניתן להטמעה בכל מודול)
          ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח צנתוק (צלצול ניתוק) למחייג
          ההגדרה היא

          send_tzintuk=yes
          
          

          ברירת מחדל המספר ממנו יוצאת השיחה הוא המספר הראשי של המערכת
          ניתן להגדיר זיהוי של מספר משני או מספר שאושר לזיהוי יוצא
          ההגדרה היא

          send_tzintuk_from=0772222770
          במקרה כזה, המערכת תוציא את השיחה ממספר 0772222770
          
          

          שימו לב! ניתן לשלוח צנתוק לאותה שלוחה רק פעם אחת בשיחה.

          לעת עתה (עד להודעה אחרת בפורום) הצנתוק ללא עלות יחידות
          ||שמואל בחדש במערכת||

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי

            יישר כח!
            האם הפתרון הוא לשלוח למחייג את הצינתוק מהקו?
            כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך.
            הצורך שלי הוא לקבל (נניח דרך המייל) את פרטי המתקשר, דהיינו את המספר שלו ואת המספר שהוא השאיר.
            בעיקרון מה שיכול לעזור זה קבלתנתונים, הבעיה היא רק ששם לא מצאתי דרך להסיר את כתובת המייל. כי בכל פעם שאני נכנס לשלוחה הוא מבקש אנא הקיש את כתובת המייל.
            אני בטוח שאפשר להגדיר לדלג על זה, אני רק לא יודע איך.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שמואל ש. @מאיר דורי 0 נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.

              @מאיר-דורי-0 לא הצלחתי להבין מה הקשר למה שהוא ביקש... הוא ביקש שהוא יוכל לחזור למספר המתקשר-שיופיע לו מי התקשר, מה הקשר שליחת צינתוק?

              @אבא-של-מאיר לא הבנתי, איפה אתה צריך את זה? כשמתקשרים למענה אנושי ואין מענה? אז יש הגדרה ברורה במודול תור, לא?
              ואם אתה צריך רק את המספר שלו בדו"ח אז אפשר אכן כמו שכתבת בקבלת נתונים שיקלוט את המספר.
              בקיצור, תכתוב את הצורך ואופן השימוש וכך נידע יותר ברור איך לעזור לך בעז"ה

              עריכה: אכן אפשר לקבל רק את מספר המתקשר, לא הבנתי איך השתרבב לך בקשת מייל, אולי תעלה את ההגדרות שהכנסת בשלוחה?

              מ א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ
                מאיר דורי 0 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל-ש חשבתי שהוא רוצה שהמערכת תחזור למאזין

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • א
                  אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי

                  תודה לכולם (מתנצל שאין לי הרשאות לעשות לייקים)!
                  הצורך שלי הוא מבוסס על מודול קבלת נתונים (משהו בערך כמו קבלת לידים מאתר איטרנט) שהלקוח יוכל למלאות טופס, ואני רואה בטופס (שמגיע אלי למייל) את הטופס שלו.
                  רקשבמקרה שלי אני צריך שהוא ימלא רק מספר טלפון (ונניח שהמערכת תרשום אוטומטית גם את המספר של המתקשר עצמו או שתשאל אותו מראש אם רוצה למספר שממנו חייג וכו').

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אבא של מאיר @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל-ש אמר בהאם תרצה שהמערכת תחזור למספר הטלפון שממנו חייגת?:

                    @מאיר-דורי-0 לא הצלחתי להבין מה הקשר למה שהוא ביקש... הוא ביקש שהוא יוכל לחזור למספר המתקשר-שיופיע לו מי התקשר, מה הקשר שליחת צינתוק?

                    @אבא-של-מאיר לא הבנתי, איפה אתה צריך את זה? כשמתקשרים למענה אנושי ואין מענה? אז יש הגדרה ברורה במודול תור, לא?
                    ואם אתה צריך רק את המספר שלו בדו"ח אז אפשר אכן כמו שכתבת בקבלת נתונים שיקלוט את המספר.
                    בקיצור, תכתוב את הצורך ואופן השימוש וכך נידע יותר ברור איך לעזור לך בעז"ה

                    עריכה: אכן אפשר לקבל רק את מספר המתקשר, לא הבנתי איך השתרבב לך בקשת מייל, אולי תעלה את ההגדרות שהכנסת בשלוחה?

                    אם אני אשתמש במודול תור, בהנחה שאני לא מעוניין בתור אלא בהשארת מספר, צריך מן הסתם לעשות שינויים במודול הזה, אנסה לראות אלו שינויים צריך ואעדכן בל"נ.
                    תודה על ההכוונה מה המודול המתאים כעת.

                    מתעניין תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מתעניין
                      מתעניין @אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי

                      @אבא-של-מאיר למה לא להשתמש במודל חלוקת אישורים?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א
                        אבא של מאיר @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                        @מתעניין אכן עיינתי עכשיו במודול הזה (לא ידעתי שהוא קיים) ובפשטות הוא נראה מתאים לצורך הנ"ל.

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ד
                          דוד_מלך_ישראל מומחה @אבא של מאיר נערך לאחרונה על ידי דוד_מלך_ישראל

                          @אבא-של-מאיר עיין כאן, זה אמור לעזור לך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון