במודול queue (תור) - שליחה של ערכים נוספים בAPI בסיום השיחה
-
ב"ה
עודכן גם בשרשור המתאים
במודול queue (תור) נוספו ערכים לשליחה בAPI בסיום השיחה
הערכים שנוספו- מספר מערכת
- מספר מחויג
- נתיב לקובץ של הקלטת השיחה
- זמן יוניקס
מצ"ב דוגמה
{ "CustomerDID":"0772222770", /// מספר מערכת (ראשי) "RealDID":"0773137770", /// מספר מחויג (במקרה של חיוג למספר משנה, יופיע כאן מספר שונה מהערך הקודם) "Folder":"2", /// שלוחה "Phone":"0533137770", /// מספר מחייג "Date":"07/11/2022", /// תאריך "Time":"14:52:14", /// שעה "HebrewDate":"י״ג חשוון תשפ״ג", /// תאריך עברי "Module":"queue", /// סוג המודול "QueueStatus":"CONTINUE", /// סטטוס שיחה "QueueTotalSeconds":7, /// זמן שיחה כללי בשניות "QueueTotalTime":"0:0:7", /// זמן שיחה כללי "QueueWaitingSeconds":5, /// זמן המתנה למענה בשניות "QueueWaitingTime":"0:0:5", /// זמן המתנה למענה "AnswerSeconds":2, /// אורך שיחה בשניות "AnswerTime":"0:0:2", /// אורך שיחה "AnswerNumber":"SIP-0772222770-1", /// מספר שענה לשיחה "QueueRecordPath":"/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0772222770-Phone-0533137770-Folder-2-DialTo-SIP-0772222770-1-Date-2022-11-07-14-52-14.wav", /// נתיב להקלטת שיחה "YemotCallID":"bf8b4cf6-e0d8-44e7-a495-098d9a7162df", /// מזהה שיחה "YDTimestamp":1667825534718 /// unix timestamp }
הערה לגבי הנתיב של הקלטת השיחה: כדי לגשת להקלטה באמצעות הAPI (
DownloadFile
,FileAction
וכדומה) יש להוסיף בתחילת הנתיבivr2:/
בברכה,
אליהו
מפתח @מנחם