ביטול השתקה בחדר ועידה לא עובד על מצטרפים חדשים?
-
הפעלתי חדר ועידה מסוג (conf_bridge_type=admin)
מה שקורה זה כאשר הרב מבטל את ההשתקה רק התלמידים שעכשיו על הקו יכולים לדבר אבל מי שמצטרף אח"כ לא מישהו יודע למה?אלו ההגדרות
type=confbridge
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_folder_to_play=04/2/0
conf_bridge_no_say_recording_number=yes
folder_move=/04/2/2
title=הפעלת וועידה
conf_bridge_exit=yes -
כל מי שנכנס לאחמ"כ צריך להקיש 1* כדי שיוכל לדבר
-
בהגדרה ששמתי המשתמשים כלל לא יכולים להקיש 1
באופן כללי ההשתק של המנהל ע"י 0 וההשתקה של המשתתפים ב1 לא קשורות אחת לשניה בבכהוא זה זה שתי מערכות השתקה נפרדות (כמו שתשתיק בטלפון...) -
@33064325 נראה לי אתה טועה קצת, כל אחד יכול עדיין לבטל את ההשתקה.
-
@רבי-יצחק אתה רוצה לנסות ? תשלח לי מייל mt575005@gmail.com אני אשלח לך את הטלפון של המערכת ומספר השלוחה אני יפעיל כמנהל ואתה כתלמיד
אם לא יכפת לך תשלח גם את הטלפון -
@33064325 מה הגדרת בשלוחה הזה? 04/2/0
-
type=confbridge
conf_bridge_type=user
conf_bridge_exit=yes
,ע"כ הגדרות ועידה -
@33064325 ההגדרות הנ"ל אפשרי ביחד?
conf_bridge_type=broadcaster conf_bridge_type=user -
לא, יש שם פסיק בהתחלה
האמת לא שמתי לב כשהעתקתי לא הייתי שם את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות