הפניה לפי מספר מחויג
-
@S050411 תעלה את הקובץ הזה לשלוחה הראשית.
Did_Go_To.ini
בתוך הקובץ תרשום את מספרי המערכת - ולאיזה שלוחה הוא יפנה את המחייגים בצורה כזאת0773137770=/1 0773137760=/2 0773137234=/3 -
לא עובד!
תעתיק לי הגדרות מלאות שעשית! -
@S050411 אומר לך תפריט? או לא מגיב?
-
פוסט זה נמחק! -
@S050411 אם אומר לך תפריט - לא העתקת נכון את ההגדרות, יש לך קובץ Did_Go_To.ini בשלוחה? ובתוכו המספרים ?
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@רבי-יצחק
הוא בעצם לא מתייחס להגדרות שהגדרתי אלא הוא רואה את עצמו כשלוחת תפריט נטו!
יש לך הסבר? -
@S050411 תעלה לכאן את מה שהגדרת בהגדרות מתקדמות בשלוחה וצילום מסך של הקובץ
Did_Go_To.iniבניהול קבצים (אם הורדת אותו מהפורום, שים לב שזה יורד באותיות קטנות ולא עובד במערכת..) -
@S050411 אתה בטוח שהשלוחה שאליה הוא מפנה היא לא שלוחת תפריט?
נראה לי שהוא מפנה אותך ורק שאתה לא שם לב לאיפה! -
@מוטלה

אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד! -
@גבאי
בטוח במיליון אחוז -
@S050411 אמר בהפניה לפי מספר מחויג:
@מוטלה

אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד!יש לך טעות, רק חלק מהאותיות צריכים להיות אותיות גדולות תעתיק את זה
Did_Go_To.ini -
תעשה צילום מסך של השלוחה הראשית שלך!
אולי יש שם עוד הגדרות?
וכן תעשה צילום מסך של לשונית מערכת תוכן שנוכל לראות מה יש לך. -
@מוטלה אמר בהפניה לפי מספר מחויג:

לא עובד
אלו ההגדרות בשלוחה
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yesובקובץ מופיע
0555595535=/4
9485355344=/5 -
@S050411 לא יודע.. אם זה הפניה לשלוחה בתפריט הראשי תנסה בלי הסלש
-
פוסט זה נמחק! -
@S050411 תגיד לי 2 המספרים שאתה רוצה לעשות להם הפניה הם מספרים שהוגדרו עבורך כמספר מישני?
-
פוסט זה נמחק! -
אם יש לי בשלוחה פילטר לפי רשימת תפוצה זה יעבוד לי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות