הוצאת שיחה למערכת אחרת | עולה יחידות?
-
לקבל אפשר
-
@מנסה איך אפשר?
כשאני יוצר שלוחה, זה נותן אופציה של העברה לנציג, או תא קולי או השמעת קבצים.
אבל לא נותן אופציה של מענה דרך המחשב. -
אם יש לך שלוחה שהיא סיפ תכתוב אותה שם
-
@מנסה במרכזיה בענן אני לא רואה אופציה ליצור שלוחת סיפ. איך אני יכול לכתוב אותה? בשביל זה אני צריך קודם ליצור זאת.
-
@isi אמר בהוצאת שיחה למערכת אחרת | עולה יחידות?:
אבל לא נותן אופציה של מענה דרך המחשב.
כן נותן
בגדרות הנצגים יש אפשרות להגדיר אם יקבל את השיחה בפלפון או במחשב
ואז אפשר לקבל שיחות במחשב
דרך אגב
זה הכל בנוי על API -
@מתעניין תוכל להעלות לי צילו"מ היכן יש אפשרות להגדיר זאת בהגדרות נציגים?
כי חיפשתי ואני לא מצליח למצוא את זה.
(מה כוונתך API?) -
@isi מצטער אבל אין לי גישה כרגע
אבל אני קיבלתי כבר שיחות במחשב
יש שם תיבת סימון האם לקבל שיחה לטלפון -
@מתעניין כוונתך שאם לא מסומן להעביר לנייד, אז זה אמור לעבור למחשב.
אם כך ניסיתי כעת ככה, אבל זה כשאני מנסה להתקשר זה אומר לי, השלוחה אליה ביקשתם להגיע אינה ניתנת להעברה עקב חוסר בהגדרות. -
@isi והנציג מחובר?
מוזר
תשאל את ימות -
@מתעניין סליחה, היה שם באמת חוסר בהגדרות של השעות. כעת הצלחתי לקבל למחשב.
תודה רבה על העזרה.
אגב, במערכת רגילה של ימות, האם אני יכול להגדיר ג"כ ששיחות נכנסות יעוברו לסיפ למחשב לתוכנת מיקרוסיפ למשל, וזה יהיה ללא עלות?
אם כן, היכן יש הוראות לכך?
תודה רבה. -
@isi
כן אפשרי
תחפש שלוחת סיפ
וצריך גם מערכת שתומכת
תסתכל בלשונית מרכזייה עיסקית באתר הניהול
וניתן גם"כ דרך הדפדפן
ההבדל הוא שכאן זה דרך API
כמו שכב אמרתי -
@מתעניין תודה על כל הסיוע.
מה המעלה שזה API, ומה זה בעצם אומר API?