בעיה במודול API
-
במודול API אני מחזיר תגובה כזו מהשרת (זה גם מה שמופיע בלוג API:
id_list_message=f-M1.n-10.f-M2.f-M3.ובפועל המערכת מקריאה 10 ולאחמ"כ את כל ההודעה לפי הסדר הרצוי,
מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה
-
@אנונימוסס אמר בבעיה במודול API:
במודול API אני מחזיר תגובה כזו מהשרת (זה גם מה שמופיע בלוג API:
id_list_message=f-M1.n-10.f-M2.f-M3.ובפועל המערכת מקריאה 10 ולאחמ"כ את כל ההודעה לפי הסדר הרצוי,
מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה
המערכת מדלגת על m1? זה הכוונה שלך?
וm1 קיים? -
@MGM-IVR
לא,לפני M1 המערכת מקריאה "10"
-
@אנונימוסס
תנסה להחזיר משהו אחר ותבדוק האם עדיין קיימת בעיה
זה ברור לא באג, כי לי זה לא קורה... -
כשאני מחזיר בלי הn-10 זה עובד לי תקין..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות