תפיסת מסגרת בסליקה
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהתחברות למנוע סליקה כללי - credit_card:
תפיסת מסגרת במקום חיוב מידי
כרגע פעיל רק דרך טרנזילה וקארדקום
credit_card_tranmode=grab_frameבמידה והגדרתם תפיסת מסגרת הודעות מערכת ישתנו ל
M2552 בעיסקה זו תיתפס מסגרת בסך
M2553 אנא הקישו את הסכום לתפיסת מסגרת וסולמית לסיוםהאם יש אפשרות סליקה בנדרים פלוס מחולק לתשלומים?
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהתחברות למנוע סליקה כללי - credit_card:
תשלומים
ברירת מחדל יש תפריט ללקוח לבחירת תשלומים וניתן לבחור עד 36 תשלומים
אם רוצים שהלקוח לא יוכל לבחור פחות מכמות תשלומים מסויים, יש להגדירcredit_card_min_tashloumim=5
בדוגמה, לא יהיה ניתן לבחור פחות מ 5 תשלומים.
אם רוצים שיהיה רק תשלום אחד יש להגדירcredit_card_max_tashloumim=1
מה ההבדל בין זה לבין תפיסת מסגרת הנ"ל?
-
@שלומל-ה תפיסת מסגרת זה בעסקה שעדיין לא ידועה מחירה המדויק ולכן רוצים שבינתיים יתפס ואח"כ יחייבו מדויק. כן נראה לענ"ד ומקווה שלא טעיתי
-
@הפקות-בע-מ-0 אמר בתפיסת מסגרת בסליקה:
@שלומל-ה תפיסת מסגרת זה בעסקה שעדיין לא ידועה מחירה המדויק ולכן רוצים שבינתיים יתפס ואח"כ יחייבו מדויק. כן נראה לענ"ד ומקווה שלא טעיתי
נכון
-
@שלומל-ה
מנסה להבין
יש אפשרות איכשהוא לתפוס מסגרת דרך נדרים פלוס
או דרך אחרת חינמית
תודה לעוזרים -
@אילולי כתב בתפיסת מסגרת בסליקה:
@שלומל-ה
מנסה להבין
יש אפשרות איכשהוא לתפוס מסגרת דרך נדרים פלוס
או דרך אחרת חינמית
תודה לעוזריםשמת לב שהנושא לפני 7 חודשים?!
תפתח בבקשה נושא חדש. -
L Liy נעל נושא זה ב-
-
ש שלומל'ה סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שלומל'ה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות