לא נפתר שגיאה בהתחברות API
-
שלום, מלפני כמה דקות נהיתה לי שגיאה בהתחברות מהמחשב למערכת, אני מנסה להוריד קובץ מהמערכת דרך שורת הדפדפן, ומחזיר לי את השגיאה הבאה:
{"yemotAPIVersion":6,"responseStatus":"EXCEPTION","message":"creating login token error(account locked, Please verify the details and try again later)"}
עד עכשיו זה כן עבד [אותה פקודה בדיוק]. מה יכל להשתנות?
[אולי זה קשור לכך שניסיתי עכשיו לראשונה להשתמש עם האקסס לתקשור עם מערכת טלפונית?]
מצ"ב צילום מסך:
-
@בלויא
תקרא מה שכתוב..
החשבון ננעל, זה קורה בגלל כמות נסיונות התחברות לא תקינות בפרק זמן כל שהוא
וזה הגיוני אם השתמשת עם התחברות דרך אקסס ולא הזנת שם משתמש וסיסמה נכונים
בכל מקרה כדי לשחרר את הנעילה כעת תנסה להתחבר דרך האתר, או להמתין כמה דקות... -
@amp-Software-0
תודה, זה אכן השתחרר כעבור כמה דקות, אך מה הסיבה שבאקסס הנ"ל הוא לא מצליח להתחבר? הזנתי שם משתמש וסיסמה נכונים.
מצרף צילום מסך מאקסס, כתבתי את השלוחה טוב [שלוחה 1 מהתפריט הראשי]?
-
לדעתי יש משהו בזמן האחרון בימות המשיח שקווים נחסמים ממש הרבה גם אם לא נכנסו מסיסמא שגויה
זה קרה להרבה שהשתמשו ב"מייל לפלאפון הכשר" -
@מנצפכ תודה על התגובה!
יש הגיון שזה קורה רק באקסס? -
@בלויא
יכול להיות שאתה משתמש באקסס של הפרייבט ולכן זה לא מגיע למקום הנכון -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
הורדתי את הקישור הזה מתחילת הפוסט קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס, זה של פרייבט?