ניתוב שיחה למענה אנושי
-
@תוכן-ותמיכה
א. זה עדיין קיים לפי מה שזכור לי או משהו דומה נראה לי לשמוע כמה זמן הלקוח ממתין על הקו וגם יש את האופציה של תפריט בחירת קבלת שיחה
ב. כבר כמה חודשים שיש אופציה חדשה להוסיף 6 ספרות בסוף המספר
תבדוק טוב את כל ההגדרות שיש במודל תור ותמצא מענה לכל הדרישות שלך -
@הרב רק במודל תור או גם בראוטינג טיים?
-
@תוכן-ותמיכה
כפי הידוע לי זה רק במודל תור, אבל מה הבעיה לעבור למודל תור -
@תוכן-ותמיכה אמר בניתוב שיחה למענה אנושי:
רק במודל תור או גם בראוטינג טיים?
יש את זה רק במודל תור וראוטינג אבל לא בראוטינג טיים
אבל כמו ש @הפקות-בע-מ-0 אמר אין שום בעיה לעבור למודל תור הוא מודל מעולה מבחינת כל הפונקציות שלו -
@הרב אמר בניתוב שיחה למענה אנושי:
@תוכן-ותמיכה אמר בניתוב שיחה למענה אנושי:
רק במודל תור או גם בראוטינג טיים?
יש את זה רק במודל תור וראוטינג אבל לא בראוטינג טיים
אבל כמו ש @תוכן-ותמיכה אמר אין שום בעיה לעבור למודל תור הוא מודל מעולה מבחינת כל הפונקציות שלואני יודע.
אבל יש לי כבר שלוחה מוגדרת במודול ראוטינג טיים שהשקעתי בה מאד הרבה זמן בכל ההגדרות השונות.
ואני לא בטוח שמודול תור יתאים בכלל -
@תוכן-ותמיכה למה שלא יתאים
-
@הרב אמר בניתוב שיחה למענה אנושי:
@תוכן-ותמיכה למה שלא יתאים
יש אפשרות במודול תור להגדיר שעות מענה לפי נציגים, וכן שעות שאין מענה בכלל?
-
@תוכן-ותמיכה כן רק במקום להגדיר את זה בשלוחה עצמה עושים כמה שלוחות של תור והשלוחה שהלקוחות נכנסים אליה היא שלוחה שמנתבת לפי שעות וימים לתורים הרצויים תראה את ההסבר בתחילת הפוסט של מודל תור
-
@הרב כתב בניתוב שיחה למענה אנושי:
@תוכן-ותמיכה כן רק במקום להגדיר את זה בשלוחה עצמה עושים כמה שלוחות של תור והשלוחה שהלקוחות נכנסים אליה היא שלוחה שמנתבת לפי שעות וימים לתורים הרצויים תראה את ההסבר בתחילת הפוסט של מודל תור
אני לא מוצא את ההוראות להגדרת שלוחה שמנתבת לפי שעות וימים
אתה יכול לשלוח קישור? -