דרושה עזרה בהפעלת קמפיין
-
@פישל כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@תוכן-ותמיכה בהגדרות קמפיין יש לך את האופציה הזו
מניסיון שערכתי זה לא נותן אופציה למאזין לבחור בשיחה רק בהקשה על 1
מעבר לזה שאני רוצה להפנות לכמה אנשים בו זמנית וכאן יש אופציה רק למספר טלפון אחד
-
@תוכן-ותמיכה כתבת
ולזה בהחלט התשובה היא כנ"ל
לגבי מה שכתבת
תפרט יותר למה אתה מתכוין, האם זה בצד של הנציגים או בצד של הלקוחות. -
@פישל כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@תוכן-ותמיכה כתבת
ולזה בהחלט התשובה היא כנ"ל
לגבי מה שכתבת
תפרט יותר למה אתה מתכוין, האם זה בצד של הנציגים או בצד של הלקוחות.בצד של הנציגים
-
@תוכן-ותמיכה בררת מול השירות לקוחות?
-
@פישל לא. הם סגורים כעת? אני צריך את זה עכשיו
-
@תוכן-ותמיכה תנסה בכל אופן לשלוח לפעמים הם עונים
אתה יכול לכתוב בשורת הנושא "דחוף"... -
@פישל כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@תוכן-ותמיכה כתבת
ולזה בהחלט התשובה היא כנ"ל
לגבי מה שכתבת
תפרט יותר למה אתה מתכוין, האם זה בצד של הנציגים או בצד של הלקוחות.מניסיון שערכתי כעת כמה פעמים המערכת בכלל לא מנתבת את השיחה למענה אנושי.
בסיום ההודעה הקולית השיחה מתנתקת -
@תוכן-ותמיכה זה דורש תשלום ופניה לשירות לקוחות זה לא משהו אוטומטי...
-
@פישל כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@תוכן-ותמיכה זה דורש תשלום ופניה לשירות לקוחות זה לא משהו אוטומטי...
ברור שזה דורש תשלום
למעשה הכל בסדר, גיליתי שאם לוחצים על 1 במהלך ההודעה זה עובר למענה אנושי
הבעייה היחידה שבסיום ההודעה אם לא מקישים כלום זה מתנתק מידי מהר -
@תוכן-ותמיכה כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
וכאן יש אופציה רק למספר טלפון אחד
================================אתה יכול להפנות למערכת בימות ששם יש הפניה למרכזיה עם הרבה נציגים או ראוטינג לכמה ביחד
-
@תוכן-ותמיכה כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@פישל כתב בדרושה עזרה בהפעלת קמפיין:
@תוכן-ותמיכה זה דורש תשלום ופניה לשירות לקוחות זה לא משהו אוטומטי...
ברור שזה דורש תשלום
למעשה הכל בסדר, גיליתי שאם לוחצים על 1 במהלך ההודעה זה עובר למענה אנושי
הבעייה היחידה שבסיום ההודעה אם לא מקישים כלום זה מתנתק מידי מהראתה יכול להשאיר בסיום ההודעה כמה שניות שקט [שים לב שזה לא יגרום לך ליחידת חיוב נוספת, אם זה יעבור לדקה חדשה]