הנגן היהודי
-
אני חושב שמן הראוי שימות המשיח תעשה נגן יהודי , שיהיה קישור לשלוחת שירים לפי זמרים שונים וכדומה וכן מחולק לפי חסידי ומזרחי , ספרדי ותימני, או מחולק לפי זמרים , ונראה לי שזה יכניס המון המון דקות לכל המערכות שיכניסו את זה לשלוחות , אשמח לשמוע מה דעת ימות המשיח , ומה דעת הציבור .
-
@קו-הרהיטים כתב בהנגן היהודי:
אני חושב שמן הראוי שימות המשיח תעשה נגן יהודי , שיהיה קישור לשלוחת שירים לפי זמרים שונים וכדומה וכן מחולק לפי חסידי ומזרחי , ספרדי ותימני, או מחולק לפי זמרים , ונראה לי שזה יכניס המון המון דקות לכל המערכות שיכניסו את זה לשלוחות , אשמח לשמוע מה דעת ימות המשיח , ומה דעת הציבור .
יש כמה קווי מוזיקה שעשו כזה דבר.
לא חושב שזה צריך לבוא מימות המשיח, כיוון שזה בעיה של זכויות יוצרים, ומי שרוצה להסתבך, שיסתבך לבד. -
@קו-הרהיטים כתב בהנגן היהודי:
אני חושב שמן הראוי שימות המשיח תעשה נגן יהודי , שיהיה קישור לשלוחת שירים לפי זמרים שונים וכדומה וכן מחולק לפי חסידי ומזרחי , ספרדי ותימני, או מחולק לפי זמרים , ונראה לי שזה יכניס המון המון דקות לכל המערכות שיכניסו את זה לשלוחות , אשמח לשמוע מה דעת ימות המשיח , ומה דעת הציבור .
@MGM-IVR כתב בהנגן היהודי:
@קו-הרהיטים כתב בהנגן היהודי:
אני חושב שמן הראוי שימות המשיח תעשה נגן יהודי , שיהיה קישור לשלוחת שירים לפי זמרים שונים וכדומה וכן מחולק לפי חסידי ומזרחי , ספרדי ותימני, או מחולק לפי זמרים , ונראה לי שזה יכניס המון המון דקות לכל המערכות שיכניסו את זה לשלוחות , אשמח לשמוע מה דעת ימות המשיח , ומה דעת הציבור .
יש כמה קווי מוזיקה שעשו כזה דבר.
לא חושב שזה צריך לבוא מימות המשיח, כיוון שזה בעיה של זכויות יוצרים, ומי שרוצה להסתבך, שיסתבך לבד.מה שנקרא, אם אתה רוצה תעשה את זה אתה... אולי גם תרוויח מזה משהו...
-
יש משהו
https://f2.freeivr.co.il/topic/3448/כל-הקווים-מבית-הקוים-מתעדכן/71
אבל אני לא יודע אם זה עובד אצלי זה התנתק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות