חדש במודול ראוטינג - ניתוב שיחה לפי מספר מחויג
-
ב"ה
חדש במודול ראוטינג - ניתוב שיחה לפי מספר מחויג
הסבר על הפיתוח: אם יש למערכת 2 מספרים, ניתן להגדיר שאם השיחה התקבלה במספר הראשון השיחות יועברו לנציג אחד ואם השיחות התקבלו במספר השני, השיחות יועברו לנציג אחר. ההגדרות המלאות נמצאות בשרשור המתאים.למה זה שימושי?
אם יש לי עסק של "יד 2" ואני רוצה שיהיה לי מעקב ומידע על כל השיחות שנכנסו למפרסם דרכי.
אם הלקוחות שרואים את הפרסום ייצרו קשר ישיר עם המפרסם לא תהיה לי דרך לדעת כמה לקוחות הגיעו למפרסם בגללי.
הפתרון לזה הוא להקצות "מספר וירטואלי" לכל מפרסם ולהגדיר שכאשר השיחה נכנסת למספר הוירטואלי, השיחות יועברו לטלפון של המפרסם.
עד היום הדבר היה מסובך להגדרה ודרש פתיחה של שלוחה מיוחדת עבור כל מפרסם.
מהיום ניתן להגדיר שלוחה אחת בלבד עבור כל המפרסמים ביחד.
כמובן שיש עוד שימושים אפשריים ומה שצוין זה דוגמה בלבד.בהצלחה רבה
אליהו
פיתוח @מנחם