צינטוק לפי שעות
-
@צביקה תנסה כך
type=access_filter title=הגבלת צינתוקים access_filter_yes_goto=1 access_filter_no_goto=2 access_filter_1=h.08:00-10:00.*.*.*.**.*.* access_filter_2=h.12:00-14:00.*.*.*.*.*.*.* access_filter_3=h.16:00-19:00.*.*.*.*.*.*.* access_filter_log_save=yes -
-
איך אני מגדיר שביום שישי יהיה שעות אחרות
-
@צביקה אתה יכול להוסיף בפילטר הגדרה לפי ימים בשבוע, באילו שעות אתה רוצה שזה יהיה ביום שישי? וההגדרות האחרות אתה רוצה שיהיו רק בימים ראשון - חמישי?
-
@dudu
אני רוצה שביום שישי יהיה צינטוקים מ 11 בבוקר כל היום -
@צביקה אז תכתוב ככה:
type=access_filter title=הגבלת צינתוקים access_filter_yes_goto=1 access_filter_no_goto=2 access_filter_1=h.08:00-10:00.sun-thu.*.*.**.*.* access_filter_2=h.12:00-14:00.sun-thu.*.*.*.*.*.* access_filter_3=h.16:00-19:00.sun-thu.*.*.*.*.*.* access_filter_4=h.11:00-20:00.fri-fri.*.*.*.*.*.* access_filter_log_save=yes -
מעניין
כשאני עושה צינטוק אחד יכול להגיע אלי 2/3/4 שיחות נכנסות.
מישהו נתקל???? -
@צביקה
עשיתי שלוחה פילטר לפי שעות לשלוחת הפעלת הצינטוקים.
בכל צינטוק ששולחים מגיע כ 6 צינטוקים אחד אחרי השני.
מישהו מכיר??????? -
@צביקה מה ההגדרות בשלוחה שממנה מועברים לשליחת צינתוק ומה ההגדרות בשלוחת הצינתוקים עצמה?
-
@dudu
הגדרות בשלוחת הקלטותtype=record title=הקלטות לשו"ת folder_move=/Hash/2/1 say_record_menu=no say_record_number=no record_end_goto=/Hash/000 copy_record_link=Hash/2/3הגדרות בשלוחת הפילטר
type=access_filter title=הגבלת צינתוקים access_filter_yes_goto=01 access_filter_no_goto=3 access_filter_1=h.07:30-10:00.sun-thu.*.*.*.*.*.* access_filter_2=h.13:00-15:10.sun-thu.*.*.*.*.*.* access_filter_3=h.19:0023:00.sun-thu.*.*.*.*.*.* access_filter_4=h.11:00-20:00.fri-fri.*.*.*.*.*.* access_filter_log_save=yesהגדרות בשלטחת הצינטוקים
type=tzintuk list_tzintuk=12 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_your_id= title=צינטוק מהירה לשו"ת וכו' -
@צביקה רק כדי לוודא שהבנתי נכון,
שלוחת הפילטר היא בשלוחה/Hash/000ואילו שלוחת הצינתוקים בשלוחה
/Hash/000/01הבעיה שלך היא שלא הוספת בשלוחת הצינתוקים את השורה:
tzintuk_end=/ולכן חוזר שלב אחד אחורה לפילטר, ושוב לצינתוקים וכך שוב ושוב,
אחרי שתוסיף את השורה הזו זה אמור להסתדר, כמובן שאתה יכול להגדיר שיעבור לכל מקום ולאו דווקא לשלוחה הראשית... -





תודה רבה!
לכאורה זה היה הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות