פיצול שלחות מערכת
-
פוסט זה נמחק! -
יש אפשרות להסבר יותר מובן ??
-
@A4183774 רק תסביר יותר מפורט, מה אתה רוצה?
-
יש לי מערכת ואני רוצה שה 4 שלחות הרשונות יהיו מפוצלים למספר שלוחות
הכול שלוחות השמעת קבצים -
@A4183774 נו אז איפה אתה מסתבך?
תגדיר ששלוחות 1,2,3,4 יהיו תפריט, ואז כשאתה נכנס לתוכם אתה יכול להוסיף שלוחות. -
אפשר יותר הסבר מפורט ?
-
@A4183774 אתה מדביק את ההגדרה הזו
type=menuבשלוחות 1,2,3,4
ואז בתוך שלוחות אלו אתה פותח עוד שלוחות לפי הצורך -
תודה על העזרה
אבל בכול זהות אולי אפשרי להסביר את כול השלבים עד לפתרון ? -
@A4183774
אנסה,
נניח שאתה רוצה לפצל כל שלוחה ל-2 שבכל אחת מהן יהיו חלק מהקבצים שיש עכשיו,- כנס לשלוחה 1
- פתח בתוכה 2 שלוחות של השמעת קבצים
- העבר חלק מקבצי השמע שבשלוחה 1 לשלוחה 1 הפנימית [החדשה]
- העבר חלק אחר של קבצי השמע הנ"ל לשלוחה 2 הפנימית
- החלף את סוג השלוחה שלוחה 1 [החיצונית - הישנה] מהשמעת קבצים
type=playfileלתפריטtype=menu - הקלט את הודעת התפריט
M1000 - חזור על כל הנ"ל בשאר השלוחות שתרצה לפצל
בהצלחה
-
ממש תודה רבה
-
איך אני משנה הודעת פתיחה
ששומעים מי שמתקשר ? -
אני עדיין לא הצלחתי לשנות את התפריט,
יש משהוא שיכול לעזור לי ?
אני יביא לו סיסמה ? -
@A4183774 מה המייל שלך?
-
פוסט זה נמחק! -
אתה יכול למחוק את ההמייל שלחתי
-
לא הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות