לא נפתר הפניית שיחה
-
האם יש אפשרות במודל מענה אנושי כלשהו שהנציג יעביר את המאזין באמצע השיחה לשלוחה או מספר טלפון מסוים
(אני רוצה להעביר את המאזין לתשלום אשראי במהלך השיחה) -
@מוטי-לוין אין אפשרות כזאת בעבר שאלתי וימות רצו על הפיתוח מעל 1000 שקל
-
@מוטי-לוין
אולי אפשרי ע"י מקש יציאה במודל ניתוב או תור
שאתה מגדיר שבעת הקשה על מקש יוצא מהשיחה
ומועבר לאשראי
לאחר מכן חוזר לשיחה -
@מתעניין צודק אני הבנתי בשאלה שלו שהוא מתכוון שכל פעם יעבור למקום אחר
וגם זה יש רק בראוטינג עם ההגדרות האלה:מקש לניתוק לסיום השיחה
ניתן להגדיר שאם מקישים על כוכבית אז השיחה מסתיימת.
להגדרה שמי שחייג יכול להקיש כוכביתrouting_ok_allow_caller_hangup=yes
להגדרה שמי שקיבל את השיחה יכול להקיש כוכבית.
routing_ok_allow_callee_hangup=yes
להישאר על הקו בסיום שיחה
כאשר השיחה מסתיימת, או ע"י שאחד הצדדים מנתק את השיחה, או ע"י הקשת כוכבית וכנ"ל, ברירת מחדל שני הצדדים מתנתקים, אם רוצים שמי שחייג מהמערכת, לא יתנתק, אלא ימשיך וייצא מהשלוחה, יש להגדירrouting_end_next=yes
מעבר בסיום בשלוחה
ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
ההגדרה היא:routing_end_goto=/8
-
@מתעניין אני רוצה שהנציג יעביר את המשתמש
הבנתי מ @הרב שזה לא אפשרי כרגע, אז עשיתי שהנציג מנתק את השיחה המשתמש יעבור לשלוחה אחרת ושם יהיה לו תפריט למעבר לאשראי או לניתוק -
@מוטי-לוין זה בעצמ מה שאמרתי
רק הוספת שיש לכאורה אפשרות גם ללא ניתק ע"י מקש