• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיפור במודול שיחות שלא נענו

    בקשות לפיתוח
    8
    72
    2707
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      isi נערך לאחרונה על ידי isi

      יש שאלה ששאלתי לתגובה, אבל לא מצאתי פתרון.
      תגובה: שיפור במודול שיחות שלא נענו

      האם יש פתרון לבעיה שציינתי שם?

      (הוצע שם פתרון בתשלום ע"י רכישת מודול. השאלה האם אפשר לסדר את זה במקור. תודה רבה.)

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אליהושש נערך לאחרונה על ידי

        @isi
        קיים מודול כזה שעובד מצויין, כאן

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • I
          isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

          @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

          @isi
          קיים מודול כזה שעובד מצויין, כאן

          הקישור חסום לי.
          תוכל לצטט מה כתוב שם?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי אליהושש

            @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

            הקישור חסום לי.

            מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.

            @שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:

            בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
            שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
            בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            
            שימו לב לשורה: api_url_post=yes שליחת בPOST ולא בGET

            הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק

            אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח text=no למשל ככה:

            api_add_X=text=no
            

            בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך go=/X למשל:

            api_add_X=go=/2
            

            ויעבור לשלוחה 2.

            ערכים שחובה לשלוח:

            mail_to - לאן לשלוח מייל
            to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
            
            טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"

            ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
            לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:

            send_sms=1
            

            ולהוסיף:

            phone  -  מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס
            did - מערכת
            password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
            

            שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
            הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.

            דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
            api_add_1=to=0527666666
            api_add_2=send_sms=1
            api_add_3=did=0795555555
            api_add_4=password=1111
            api_add_5=phone=0584444444
            

            דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"

            type=api
            api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
            api_url_post=yes
            api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
            api_add_1=to=0527666666
            api_add_2=send_sms=1
            api_add_3=did=0795555555
            api_add_4=password=1111
            api_add_5=phone=0584444444
            api_add_6=text=no
            api_add_7=go=/2
            

            ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:

            האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ EnterIDValName.ini בשלוחה של ההגדרה.

            דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:

             enter_id=yes
             login_add_val_name=yes
             enter_id_type=phone
             record_name=no
            

            ואחרי זה להעלות קובץ EnterIDValName.ini באותה שלוחה.
            בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.

            למשל:

            0773137770=ימות המשיח
            

            וכן הלאה

            ואז במייל נקבל:

            9af0dd76-52d9-47fd-b882-eac73cc70370-image.png
            באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:

            877b5d73-e225-4deb-b9f8-dfd7f23ddd46-image.png

            שימוש מועיל!

            --

            המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
            שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
            המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
            בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
            תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
            שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.
            I 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • I
              isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

              @אליהושש תודה רבה. אנסה זאת.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                הקישור חסום לי.

                מעניין מאד... זה סך הכל מתמחים טופ אבל אנסה לצטט לך.

                @שמואל כתב במי התקשר אליי שלא הייתי זמין - אפשרות לקבלה במייל\סמס:

                בניתי משהוא קטן בAPI שתוכלו לקבל סמס\מייל\שתיהם ביחד באם מישהוא חיפש אותכם ולא הייתם זמינים, כלומר, אתם עושים הפניית שיחות כשלא זמין ובתפוס וכך רק כאשר אתם לא זמינים או תפוסים תקבלו התראה.
                שימו לב, כאשר דוחים מספר זה נחשב כ"תפוס" וגם על זה תקבלו התראה.
                בקיצור, עלינו ליצור שלוחת API כזו:

                type=api
                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                api_url_post=yes
                
                שימו לב לשורה: api_url_post=yes שליחת בPOST ולא בGET

                הצורה שזה עובד זה שנכנסים למערכת, המערכת תקריא ללקוח "המנוי אינו זמין" והשיחה תתנתק

                אם רוצים שלא יקריא יש לשלוח text=no למשל ככה:

                api_add_X=text=no
                

                בנוסף, אם רוצים שהמערכת לא תנתק אלא תעבור לשלוחה אחרת יש לשלוח ערך go=/X למשל:

                api_add_X=go=/2
                

                ויעבור לשלוחה 2.

                ערכים שחובה לשלוח:

                mail_to - לאן לשלוח מייל
                to - לאיזה מספר אתם מגדירים את השירות (לצורך קבלה במייל וסמס)
                
                טיפה הסבר, "to" זה בעצם המספר שאתם מגדירים לו את השירות. כי נוסח המייל הוא "שיחה שהתפספסה לXXXX"

                ערכי רשות: אפשרות לקבלת בנוסף סמס בעלות של 0.1 יחידה להודעה - תעריף החיוב הרגיל של ימות המשיח.
                לצורך כך עלינו לשלוח דבר ראשון:

                send_sms=1
                

                ולהוסיף:

                phone  -  מספר הטלפון אליו תרצו לקבל סמס
                did - מערכת
                password - סיסמת המערכת לשליחת סמס
                

                שימו לב: במידה שתגדירו מספר כשר לשליחת סמס המערכת תשלח לו את ההודעה בTTS בשיחה.
                הסמס מגיע מהמספר של המערכת שהתחברתם.

                דוגמא לשלוחה תקינה עם המודול המלא עם ניתוק אחרי "המנוי אינו זמין" + שליחת סמס:

                type=api
                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                api_url_post=yes
                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                api_add_1=to=0527666666
                api_add_2=send_sms=1
                api_add_3=did=0795555555
                api_add_4=password=1111
                api_add_5=phone=0584444444
                

                דוגמא לשימוש עם סמס ומעבר לשלוחה אחרת ללא אמירת "המנוי אינו זמין"

                type=api
                api_link=https://ivr2.shmuel.net/call2.php
                api_url_post=yes
                api_add_0=mail_to=shmuel@gmail.com
                api_add_1=to=0527666666
                api_add_2=send_sms=1
                api_add_3=did=0795555555
                api_add_4=password=1111
                api_add_5=phone=0584444444
                api_add_6=text=no
                api_add_7=go=/2
                

                ניתן לקבל את שם איש הקשר בנוסף:

                האפשרות היא דרך הכנסת השמות בקובץ EnterIDValName.ini בשלוחה של ההגדרה.

                דבר ראשון מוסיפים בשלוחה של הAPI:

                 enter_id=yes
                 login_add_val_name=yes
                 enter_id_type=phone
                 record_name=no
                

                ואחרי זה להעלות קובץ EnterIDValName.ini באותה שלוחה.
                בקובץ כותבים מספר=שם איש קשר.

                למשל:

                0773137770=ימות המשיח
                

                וכן הלאה

                ואז במייל נקבל:

                9af0dd76-52d9-47fd-b882-eac73cc70370-image.png
                באם לא מוגדר למספר כינוי נקבל:

                877b5d73-e225-4deb-b9f8-dfd7f23ddd46-image.png

                שימוש מועיל!

                --

                המיילים על השיחות שלא התקבלו נשלחים מכתובת: "CallNoOpen@shmm.tk" מהשם: מי התקשר אליי-|> ###### |-תבנית המייל:
                שיחה שלא התקבלה ל 0527666666
                המספר: 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין
                בתאריך: 2020-01-23 00:48:38
                תבנית סמס: (הסמס נשלח מהזיהוי בחירת מחדל במערכת)
                שיחה שלא התקבלה ל0527666666. המספר 0583222222 חיפש אותך ולא היית זמין.

                תודה רבה. עובד מצוין.
                אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?
                האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                  @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                  אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?

                  כי כך הוא שולח לשרת את השם, בפרמטרApiEnterIDName כמבואר כאן.

                  @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                  האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם?

                  אני לא כתבתי את הקובץ הנ"ל ולא בניתי את המודול הזה, אז אין לי איך לעזור.

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • I
                    isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                    @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                    @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                    אבל מדוע בשביל שהוא יזהה לי את השם של המתקשר צריך להכניס קובץ EnterIDValName ?

                    כי כך הוא שולח לשרת את השם, בפרמטרApiEnterIDName כמבואר כאן.

                    @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                    האם אפשר אולי למצוא דרך, שבמקום כך, הוא יחפש ברשימות הצינתוקים שלי, ואם יש שם מספר עם שם, שהוא ישאב משם את השם?

                    אני לא כתבתי את הקובץ הנ"ל ולא בניתי את המודול הזה, אז אין לי איך לעזור.

                    האם יש תווים שאם הם נמצאים בקובץ EnterIDValName אז הוא לא מצליח לקרוא ממנו?
                    כי היה לי כזה קובץ שהכנסתי שורה שורה, והוא קרא ממנו טוב.

                    אח"כ הכנסתי לו 1000 שורות, מתוך נתונים שהמרתי והכנתי בדיוק לפי מבנה הקובץ,
                    אבל הוא לא שואב ממנו את הנתונים.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                      @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                      האם יש תווים שאם הם נמצאים בקובץ EnterIDValName אז הוא לא מצליח לקרוא ממנו?
                      כי היה לי כזה קובץ שהכנסתי שורה שורה, והוא קרא ממנו טוב.
                      אח"כ הכנסתי לו 1000 שורות, מתוך נתונים שהמרתי והכנתי בדיוק לפי מבנה הקובץ,
                      אבל הוא לא שואב ממנו את הנתונים.

                      לא הבנתי איזה תווים חריגים יש לך בקובץ.

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • I
                        isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי isi

                        @אליהושש אולי זה שיש שמות שיש בהם גרשיים בתוך השם?
                        או שיש מספרי טלפון שברשימה שמתחילים בכוכבית?

                        אני לא יודע מה הסיבה, אבל הכמה שורות הראשונות שכתבתי לבד בקובץ, זה שולף מהם את השמות,
                        והשאר - חלקם כבר התקשרו - אבל זה לא שולף את השמות על אף שזה נראה אותו הדבר.
                        גם שמות שאין בהם גרשיים.

                        מה הסיבה שאת חלק מהשמות הוא יודע לשלוף משם, וחלק לא?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                          @isi
                          טענה מוזרה מאד, זה נשמע כאילו לא כתבת את השמות בצורה תקינה, אבל אתה טוען שכתבת את הכל באותה הצורה אז לא יודע מה לומר לך.

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I
                            isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                            @אליהושש מסתבר שהיתה לי טעות. העליתי את הקובץ פעמיים, פעם אחת למקום לא נכון, ושם עשיתי את העדכונים ולכן הם לא השפיעו.
                            כעת גיליתי את הבעיה, עדכנתי את הקובץ הנכון, והכל עובד בסדר.

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • I
                              isi @isi נערך לאחרונה על ידי

                              @אליהושש יש לי בעיה חדשה. אם תוכל לעזור, תודה.
                              כאשר מתקשר מישהו ממספר חסום לשלוחה, הוא נפלט החוצה ולא מתקדם הלאה, אלא שומע הודעה: שמך לא מעודכן במערכת.
                              יש לכך פתרון?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א
                                אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                                @isi
                                ברוב אם לא בכל מערכות הפריווט , המערכת מזהה מספרים חסויים,
                                אולי תנסה לפתוח מערכת חדשה.

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • I
                                  isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                  @אליהושש אין לי אפשרות לבנות מערכת חדשה. זה משהו בנוי מאד מורכב.
                                  השאלה אם בכל אופן יש אפשרות לפתור את הבעיה כאן.
                                  כי זה לא מוצלח לי כאשר מתקשר חסוי והוא שומע את ההודעה הנ"ל ונזרק לשלוחה לא נכונה.

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • א
                                    אליהושש @isi נערך לאחרונה על ידי

                                    @isi
                                    תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי.

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • I
                                      isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                      @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                      @isi
                                      תפתח מערכת חדשה שמזהה חסוי, ותגדיר בתפריט הראשי מעבר למערכת הישנה, ובמערכת הישנה תגדיר פילטר שמספר חסוי יעבור לאיזו שלוחה כלשהיא שמוגדרת כמעבר למערכת החדשה, וכך גם המערכת הישנה תזהה חסוי.

                                      מעניין שיש לי מערכת מתקדמת, ובכל אופן זה כך עושה.
                                      נראה לי מדאי מסובך לפתח מערכת חדשה.

                                      למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                                      או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        הלי @isi נערך לאחרונה על ידי

                                        @isi תרצה עזרה במערכת חדשה ?
                                        אם כן תעלה מייל וננסה בסייעתא דשמיא

                                        תוכל למחוק מיד אני מקבל למייל שלי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אליהושש נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                          למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                                          או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                                          לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
                                          שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
                                          שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן.

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • I
                                            isi @אליהושש נערך לאחרונה על ידי isi

                                            @אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                            @isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:

                                            למי אפשר לפנות בכל אופן לסדר את המצב כאן?
                                            או אולי להכניס שורה נוספת במודול/פילטר הזה.

                                            לא הבנתי מה אתה רוצה שיסדר???
                                            שיזהה חסוי??? נראה לי מה שכתבתי לך, זה האופציה היחידה (לא הבנתי מה מסובך ברעיון הנ"ל, ס"ה לפתוח מערכת ולהגדיר בה הגדרה אחת.)
                                            שיעביר את החסויים לשלוחה אחרת??? יש לך את זה כאן.

                                            אני חושב שלא הובנתי. אני לא רוצה שיזהה חסוי.
                                            אלא שכאשר הוא מקבל חסוי, שיבין שזה חסוי.

                                            הרי כעת מוגדר שמי שנמצא ברשימת תפוצה ילך לX ומי שלא ברשימה ילך לV
                                            אז בעצם, אם מתקשר אלי מישהו ממספר חסוי, כיון שהוא לא נמצא ברשימת התפוצה, כי הוא הרי חסוי, הוא היה צריך ללכת לV
                                            מדוע הוא לא הולך לשם?

                                            לפתוח מערכת חדשה מסובך לי אפילו אם כעת תגדיר לי את זה.
                                            כי אני משנה דברים אחת לפרקי זמן ארוכים, ואם אני לא יודע ברור מה נעשה ואיך, אח"כ קוראים לי שגיאות, כך ארע לי במעשה שהיה.
                                            גם ככה אני מסתבך בלתפעל את מה שקיים אצלי.

                                            אני מודה מאד על כל העזרה.

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון