איך נרשמים לפרסומפון
-
לפי המתבאר בהסבר יש כרטיסיה באתר הניהול להרשם לקבלת פרסומות במערכת שלך אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את אותו כרטסיה הודה לו מאוד!
https://f2.freeivr.co.il/topic/12218/פרסומפון#:~:text=בעלי מערכות תוכן אשר מעוניינים שבמערכת שלהם יושמעו פרסומות%2C יכולים להצטרף בכרטיסייה "פרסומפון" באתר הניהול. -
@R-E-T-מערכות כתב באיך נרשמים לפרסומפון:
לפי המתבאר בהסבר יש כרטיסיה באתר הניהול להרשם לקבלת פרסומות במערכת שלך אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את אותו כרטסיה הודה לו מאוד!
https://f2.freeivr.co.il/topic/12218/פרסומפון#:~:text=בעלי מערכות תוכן אשר מעוניינים שבמערכת שלהם יושמעו פרסומות%2C יכולים להצטרף בכרטיסייה "פרסומפון" באתר הניהול.בדף ייעודי, אני לא חושב שהוא קיים עדיין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות