מעבר לשלוחה פעם אחת בשיחה
-
@דוד_מלך_ישראל כתב כאן
@מוטי-לוין אתה יכול להשתמש באקסס פילטר שיאפשר כניסה לשלוחה רק פעם אחת בשיחה, תוסיף לשלוחה:
check_access_filter=yes access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscall.*.*.*אני רוצה להשתמש בזה למודל אחר, וזה לא עובד אני רוצה שיעבור פעם בשיחה
-
@מוטי-לוין בשביל איזה מודול?
-
@דוד_מלך_ישראל לא אני רוצה לעשות לאיזה שלוחה שיכנסו רק פעם אחת בשיחה וההגדרות שהבאת לא עובד, אם תוכל לעזור לי, תודה
-
@מוטי-לוין על איזה סוג שלוחה מדובר?
-
@דוד_מלך_ישראל שלוחת תפריט ואני רוצה שפעם בשיחה שנכנסים לתפריט הזה יעברו לשלוחה אחרת,
אני הגדרתי ככהcheck_access_filter=yes access_filter_yes_goto=/1/900 access_filter_no_goto=enter access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscall.*.*.*וזה לא עובד
-
@מוטי-לוין תשתמש בהפניה לפי מחוייג פעם אחת בשיחה כמו שמופיע כאן.
-
פוסט זה נמחק! -
@חיים-יענקל
יש לפתוח נושא חדש -
מ מוטי לוין סימן נושא זה כנפתר ב
-
@דוד_מלך_ישראל כתב במעבר לשלוחה פעם אחת בשיחה:
@מוטי-לוין תשתמש בהפניה לפי מחוייג פעם אחת בשיחה כמו שמופיע כאן
תודה רבה!
ובהזדמנות זו, אני רוצה להגדיר לך תודה על כל המודלים שאתה משקיע ובונה לנו!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות