כניסה לשלוחה עם סיסמה למי שלא ברשי"ת
-
האם ידוע איך אפשר לעשות, שמי שהוא ברשי"ת מסויימת ייכנס בשלוחה, ומי שלא, יצטרך להקיש קוד.
כדוגמה מה שיש בפילטר לפי רשימת צינתוקים. -
@יב לצורך הענין נקרא לשלוחה שבה אתה רוצה לעשות את הפילטר שלוחת 'ניהול', וזה שלוחה 0.
את שלוחת הניהול של כל ההגדרות תגדיר בשלוחה 00, ושלוחה 0 תהיה הפעלת שלוחה אחרת [שתפעיל את שלוחת 00] , ותגדיר פילטר [בשלוחה 0] שמי שלא רשום ברשי"ת X יעבור לשלוחה 000 שהיא תיהיה גם הפעלת שלוחת 00 אך שם בכניסה לשלוחה [000] יהיה קוד.
מקווה שמספיק מובן. -
@יב
הגדרות לשלוחה 0:type=go_to_folder go_to_folder=/00 ;מספר רשימת התפוצה (לא המזהה) בה רשומים הטלפונים שלא יצטרכו סיסמה - (לדוגמא כאן רשימה מס' 2) check_template_filter=2 ;קיים - שישאר בשלוחה (ברירת מחדל) check_template_filter_active=yes ;לא קיים וכו' שיעבור לשלוחה לבקשת סיסמה check_template_filter_blocked_go_to=/000 check_template_filter_none_go_to=/000 check_template_filter_error_phone_go_to=/000הגדרות לשלוחה 000
type=go_to_folder go_to_folder=/000 ;קוד password=1234שלוחה 00 הינה שלוחה רגילה.
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות