ביטול ההמתנה לחדר הועידה
-
@1800 זכור לי אולי תבדוק, יש הגדרה שברגע שהמנהל יוצא המאזינים יוצאים באופן אוטומטי...
-
-
@1800 תגדיר שביציאה מהחדר, יעבור לשלוחת ניתוק.
-
@בוס זה לא מה ש @תפארת-יעקבב הביא?
-
@613-0 כן אך הוא לא הסביר.
-
@בוס הענין הסתדר ב"ה ||(ההיתי מצביע לכולם אך אין לי עוד מספיק מוניטין...)||
אבל מה שכן מי שעדין יכול לעזור, הגדרתי בשלוחה 1 שרק מאזין אחד יוכל לעבור לשלוחה 2(ומשם לחדר הועידה) והמאזין השני ישאר בנתיים בשלוחה 1 עד שהמאזין הראשון ינתק, אבל למעשה זה לא עובד והמאזין השני נשאר בשלוחה 1 גם לאחר שהראשון ניתק, מי שיכול לעזור בנושא בתודה מראש. -
@1800 כתב בביטול ההמתנה לחדר הועידה:
למעשה זה לא עובד והמאזין השני נשאר בשלוחה 1 גם לאחר שהראשון ניתק
מכיוון שאין שום פקודה שאומרת להוציא את המאזין חזרה לשלוחה 2.
תעשה שיהיה שם קובץ שמע של כ-20 שניות, ותגדיר שבסיום יעבור לשלוחה 2, כך אחרי 20 שניות יחזור לשלוחה 2, ואם עדיין המאזין הראשון לא ניתק אז השני יחזור חזרה לשלוחה 1 למשך עוד 20 שניות... -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@בוס כתב בביטול ההמתנה לחדר הועידה:
@1800 כתב בביטול ההמתנה לחדר הועידה:
למעשה זה לא עובד והמאזין השני נשאר בשלוחה 1 גם לאחר שהראשון ניתק
מכיוון שאין שום פקודה שאומרת להוציא את המאזין חזרה לשלוחה 2.
תעשה שיהיה שם קובץ שמע של כ-20 שניות, ותגדיר שבסיום יעבור לשלוחה 2, כך אחרי 20 שניות יחזור לשלוחה 2, ואם עדיין המאזין הראשון לא ניתק אז השני יחזור חזרה לשלוחה 1 למשך עוד 20 שניות...זה עוזר רק לאחר שמיעת הקובץ בפעם ראשונה , אבל מכאן והלאה אינו יוצא מהשלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות