מעברים בתוך קבלת נתונים
-
בשלוחת קבלת נתונים יש אפשרות דילוג מקובץ מסויים לקובץ אחר ע"י הקשה של המשתמש. ע"מ להגדיר את זה כתוב בפורום שיש צורך להגדיר 053-OPtion= - - - - - - CheckGoTo ׁׁ(ברישום כאן הכיתוב מתהפך הסדר הוא מספר הקובץ ואז OPTION=וכו') ובנוסף ליצור קובץ בשם RecordingAndEnteringDataCheckGoTo ולכתוב בו את הקובץ והשיוך של המקש ולאן יופנה [053-2=END]
פעלתי כמדובר וזה אומר מקש לא חוקי, מה יכול להיות הסיבה
תודה -
@תפילה על מנת להגדיר
CheckGoToיש להגדיר050-option=------CheckGoToובקובץ
053-2=Endעל פניו נראה שכתבת נכון, אך יש להקפיד על אותיות קטנות וגדולות באנגלית.
כמו"כ אם לדוגמא כתבת;050-option=-2-----CheckGoToשזה אומר מינימום הקשת 2 ספרות, אז כמובן
שהמקש אינו חוקי. - תכלית, צריכים לראות את כל ההגדרה.טיפ:
כדי שתוכל להעתיק את ההגדרות כרגיל, תכתוב של פעמים ` מעל ומתחת לשורה.
את הגרש עושים, כשתהפוך את המקלדת לאנגלית, במקש
בהצלחה -
@יב
ניסיתי ליצור את זה בשלוחה אחרת וזה עובד
כנראה כמו שאתה אומר יש איזה הגדרה אחרת בעייתית
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות