4 בספט׳ 2023, 14:28

שלום רב,
אודה לעזרתכם בהבנת סוג השלוחה והאופן בו עליי לממש את הביצוע ע"מ לקבל את הדרישות הבאות:
רקע כללי על המערכת - מדובר בקו תיווך בין משפחות חולים למתנדבות בשמירה.
אני מעוניינת בשלוחת פניות פעילות.
שלוחת הפניות כוללת קבצים מוקלטים מהמנהלים ובהם הודעות של פניות רלוונטיות.
הצורך: איך מבצעים את "סגירת הפנייה", והורדת הקלטה מסוימת מהשמעה?
כלומר - כאשר מתנדבת מחליטה לקחת פנייה מסוימת, שתקיש לדוג' 1. ההקשה שלה מאשרת את ההודעה וכרגע ההודעה כבר לא רלוונטית לשאר המשתמשים מכיוון שהיא לקחה את זה ע"ע.

  1. איך נקראת שלוחה כזו?
  2. איך מנהלים את הקלטות המנהל? עדכון השלוחה, צנטוק למנויים
  3. איך מוחקים את ההקלטה מההשמעה (בעת לחיצה של מישהו על אישור הפנייה)?

תודה מראש על התייחסותכם והמענה.