שלום רב,
אודה לעזרתכם בהבנת סוג השלוחה והאופן בו עליי לממש את הביצוע ע"מ לקבל את הדרישות הבאות:
רקע כללי על המערכת - מדובר בקו תיווך בין משפחות חולים למתנדבות בשמירה.
אני מעוניינת בשלוחת פניות פעילות.
שלוחת הפניות כוללת קבצים מוקלטים מהמנהלים ובהם הודעות של פניות רלוונטיות.
הצורך: איך מבצעים את "סגירת הפנייה", והורדת הקלטה מסוימת מהשמעה?
כלומר - כאשר מתנדבת מחליטה לקחת פנייה מסוימת, שתקיש לדוג' 1. ההקשה שלה מאשרת את ההודעה וכרגע ההודעה כבר לא רלוונטית לשאר המשתמשים מכיוון שהיא לקחה את זה ע"ע.
- איך נקראת שלוחה כזו?
- איך מנהלים את הקלטות המנהל? עדכון השלוחה, צנטוק למנויים
- איך מוחקים את ההקלטה מההשמעה (בעת לחיצה של מישהו על אישור הפנייה)?
תודה מראש על התייחסותכם והמענה.