• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שפה שונה לפי מתקשר

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    7
    31
    686
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      amram נערך לאחרונה על ידי

      שלום יש לי מערכת של שיעורים ויש גם מספר אמריקאי
      אני רוצה לפתח דרך שיהיה את הוראות המערכת לאמריקאים יהיה באנגלית ולישראלים בעברית
      יש דרך כלשהי? בלי להכפיל את כל המערכת. רק שיזהה אולי לפי מספר מתקשר או לפי המספר שהתקשרו אליו ויגדיר שיעבוד כל ההוראות הפעלה באנגלית

      ב א ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב
        בעזרת ה' @amram נערך לאחרונה על ידי

        @amram
        אתה כנראה מתכוון ל"הודעות מערכת" ז"א -שפת המערכת-,
        -לא שלוחה של הוראות הפעלה.
        אין אפשרות כזאת. אולי api, אין לי מושג בזה.
        אתה יכול להגדיר בכל שלוחה איזה שפה תהיה, אבל אי אפשר להגדיר 2 שפות לשלוחה אחת.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אביי ורבא @amram נערך לאחרונה על ידי

          @amram בתיעוד של הגדרות השפה מופיע

          הגדרת ושינוי שפה

          כברירת מחדל כל הודעות המערכת שהמשתמש שומע במהלך השיחה הן בעברית.

          כדי לשנות את שפת המערכת יש להגדיר בשלוחה

          language=שפה רצויה (ראה להלן)

          במקרה כזה, השפה שתוגדר עבור השיחה של המשתמש (מהשלוחה הנוכחית והלאה) היא השפה שהגדרתם.

          אין צורך להגדיר את ההגדרה בכל שלוחה במערכת, המערכת זוכרת את ההגדרה גם עבור שלוחות הבאות. (כמובן שבכל שלב תוכלו להגדיר שפה שונה וזו השפה שתהיה מאותו שלב והלאה)

          לפי"ז נראה שתוכל לעשות שכל מי שמחייג למערכת מהמספר האמריקאי יופנה לשלוחה שתפנה אותו חזרה למערכת אבל שבאותה השלוחה יהיה גם ההגדרה של שינוי השפה לאנגלית..

          9 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 9
            963 @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

            @אביי-ורבא כתב בשפה שונה לפי מתקשר:

            @amram בתיעוד של הגדרות השפה מופיע

            הגדרת ושינוי שפה

            כברירת מחדל כל הודעות המערכת שהמשתמש שומע במהלך השיחה הן בעברית.

            כדי לשנות את שפת המערכת יש להגדיר בשלוחה

            language=שפה רצויה (ראה להלן)

            במקרה כזה, השפה שתוגדר עבור השיחה של המשתמש (מהשלוחה הנוכחית והלאה) היא השפה שהגדרתם.

            אין צורך להגדיר את ההגדרה בכל שלוחה במערכת, המערכת זוכרת את ההגדרה גם עבור שלוחות הבאות. (כמובן שבכל שלב תוכלו להגדיר שפה שונה וזו השפה שתהיה מאותו שלב והלאה)

            לפי"ז נראה שתוכל לעשות שכל מי שמחייג למערכת מהמספר האמריקאי יופנה לשלוחה שתפנה אותו חזרה למערכת אבל שבאותה השלוחה יהיה גם ההגדרה של שינוי השפה לאנגלית..

            ניסיתי וזה לא עובד. [עכ"פ אצלי]

            א 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א
              אביי ורבא @963 נערך לאחרונה על ידי

              @963 אולי בגלל שזה מוגדר בivr.ini לעברית, נסה להזיז את ההגדרה הכללית לext של השלוחה הראשית...

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 6
                6422615 @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 6
                  6422615 @963 נערך לאחרונה על ידי

                  @963
                  ניסית שוב אחרי מה ש @אביי-ורבא כתב לך כאן?

                  9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A
                    amram @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי amram

                    @אביי-ורבא
                    ניסית וגם לא עובד לי כתוב בivr
                    language=wap
                    שזה קול ממוחשב ולא כתוב באיזה שפה זה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אביי ורבא @amram נערך לאחרונה על ידי

                      @amram בדרך כלל בכל מערכת שנפתחת מיד בפעם הראשונה כשבוחרים שפה זה מוגדר בקובץ ivr שבשלוחה הראשית וזה בעצם קובץ שהוא משליך על כל השוחות במערכת אלא אם כן יש באותה שלוחה הגדרה שגוברת על זה אז לכן אני אומר שיכול להיות שבמקרה כזה שלוחה שלא מוגדר בה שפה אז היא תלך לפי מה שמוגדר בקובץ ivr לכן אמרתי שאת ההגדרה של השפה הרגילה של המערכת במקום לשים בקובץ ivr תשימו בקובץ ext של השלוחה הראשית ואז בעצם כיוון שכל משתמש עובר בשלוחה הראשית זה ישליך על השפה של כל השלוחות במערכת אלא אם כן הוא לא עבר בשלוחה הראשית כי הוא הגיע מהמספר האמריקאי והוא עבר בשלוחה אחרת שהגדיר לו את השפה לאנגלית..

                      A A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        amram @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי amram

                        @אביי-ורבא
                        ניסיתי עכשיו בכל הדרכים וזה פשוט לא מחליף בכלל את המערכת לאנגלית רק באותה השלוחה עצמה הופך חלק לאנגלית

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 9
                          963 @6422615 נערך לאחרונה על ידי

                          @6422615 @אביי-ורבא
                          קודם שניסיתי מחקתי את ההגדרה מקובץ IVR.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A
                            amp Software 0 @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי amp Software 0

                            @amram
                            מהנסיון שלי עם דרישה כזו, האופציה היחידה היא הכפלת השלוחות (לא מחייב הכפלת הקבצים)
                            אדרבה אם יש למישהו רעיון אחר נשמח לשמוע.

                            הפתרון של @אביי-ורבא לא עוזר, ההגדרות תקפות לשלוחה שבה המשתמש נמצא, הם לא מחלחלות למטה, וכל שכן לא ישפיעו על המשך השיחה (במידה ויוגדר מעבר משלוחה זו לשלוחה אחרת)
                            מה שכן אפשר לעשות זה לשדר את זה באמצעות קריאת API של שינוי שפת הערוץ, שגוברת על הגדרת ivr.ini
                            (לא שימושי בלי שרת שמתווך באמצע)
                            כאן ההגדרות

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • א
                              אביי ורבא @amp Software 0 נערך לאחרונה על ידי

                              @amp-Software-0 כתב בשפה שונה לפי מתקשר:

                              הפתרון של @אביי-ורבא לא עוזר, ההגדרות תקפות לשלוחה שבה המשתמש נמצא, הם לא מחלחלות למטה, וכל שכן לא ישפיעו על המשך השיחה (במידה ויוגדר מעבר משלוחה זו לשלוחה אחרת)

                              אז צריך לעדכן את זה בתיעוד

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A
                                amram @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

                                @אביי-ורבא ניסית פעם ועבד לך?

                                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 6
                                  6422615 @amram נערך לאחרונה על ידי

                                  @amram
                                  זה כתוב במפורש בהגדרות, זה או באג או טעות.

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A
                                    amram @6422615 נערך לאחרונה על ידי

                                    @6422615 אני לא יודע אבל תכלס לא עובד לי אשמח לשמוע שמשהו אחר עובד ואז אגלה אולי הבעיה אצלי

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A
                                      amp Software 0 @amram נערך לאחרונה על ידי amp Software 0

                                      @אביי-ורבא
                                      התיעוד הנ"ל הוא שרשור ישן
                                      בתיעוד המעודכן זה לא מופיע

                                      @amram
                                      אם לא איכפת לך לשלוח שם משתמש וסיסמה
                                      אתה יכול לעשות את זה עם שרת שמתווך באמצע

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אביי ורבא @amp Software 0 נערך לאחרונה על ידי אביי ורבא

                                        @amp-Software-0 @amram

                                        כתבתי את קוד הphp הבא לשינוי השפה בערוץ של השיחה הנוכחית, אבל התגובה מימות היא שפעולת שינוי השפה לא חוקית,

                                        ייתכן ומבנה הפקודה לא תקין, ככה זה נראה:

                                        https://www.call2all.co.il/ym/api/CallAction?token=0799999999:12345&ids=9496565701b711&action=set:Clanguage=en
                                        
                                        <?php
                                        
                                        $user = isset($_GET['ApiDID']) ? htmlspecialchars($_GET['ApiDID']) : '';
                                        $pass = isset($_GET['password']) ? htmlspecialchars($_GET['password']) : '';
                                        $realDID = isset($_GET['ApiRealDID']) ? htmlspecialchars($_GET['ApiRealDID']) : '';
                                        $callId = isset($_GET['ApiCallId']) ? htmlspecialchars($_GET['ApiCallId']) : '';
                                        $lang = isset($_GET['lang']) ? htmlspecialchars($_GET['lang']) : '';
                                        $number = isset($_GET['number']) ? htmlspecialchars($_GET['number']) : '';
                                        $goto = isset($_GET['goto']) ? htmlspecialchars($_GET['goto']) : '';
                                        $callingPhone = isset($_GET['ApiPhone']) ? htmlspecialchars($_GET['ApiPhone']) : '';
                                        
                                        if (empty($user) || empty($pass) || empty($realDID) || empty($callId) || empty($lang) || empty($number)) {
                                            die("id_list_message=t-חלק מהפרמטרים חסרים או לא תקינים");
                                        }
                                        
                                        
                                        if ($realDID == $number) {
                                            $idValue = "";
                                            $linkCalls = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingCalls?token={$user}:{$pass}";
                                            $responseCalls = file_get_contents($linkCalls);
                                        
                                            $httpStatusCalls = $http_response_header[0];
                                            if (strpos($httpStatusCalls, '200 OK') !== false) {
                                                $responseCallsData = json_decode($responseCalls, true);
                                        
                                                if ($responseCallsData !== null) {
                                                    if (isset($responseCallsData['responseStatus']) && $responseCallsData['responseStatus'] === 'OK') {
                                                        if (isset($responseCallsData['calls']) && is_array($responseCallsData['calls'])) {
                                                            foreach ($responseCallsData['calls'] as $call) {
                                                                if (isset($call['callerIdNum']) && $call['callerIdNum'] === $callingPhone) {
                                                                    $idValue = isset($call['id']) ? $call['id'] : null;
                                                                    break;
                                                                }
                                                            }
                                                        } else {
                                                            die("id_list_message=t-שגיאה 1&id_list_message=g-/{$goto}");
                                                        }
                                                    } else {
                                                        die("id_list_message=t-שגיאה 2&id_list_message=g-/{$goto}");
                                                    }
                                                } else {
                                                    die("id_list_message=t-שגיאה 3&id_list_message=g-/{$goto}");
                                                }
                                            } else {
                                                die("id_list_message=t-שגיאה 4&id_list_message=g-/{$goto}");
                                            }
                                        
                                        
                                            $link = "https://www.call2all.co.il/ym/api/CallAction?token={$user}:{$pass}&ids={$idValue}&action=set:Clanguage={$lang}";
                                        
                                            $response = file_get_contents($link);
                                        
                                            $httpStatus = $http_response_header[0];
                                            if (strpos($httpStatus, '200 OK') !== false) {
                                                $responseData = json_decode($response, true);
                                        
                                                if ($responseData !== null) {
                                                    if (isset($responseData['responseStatus']) && $responseData['responseStatus'] === 'OK') {
                                                        echo "id_list_message=g-/{$goto}";
                                                    } else {
                                        					echo "id_list_message=t-שגיאה&id_list_message=g-/{$goto}";
                                                    }
                                                } else {
                                                    echo "id_list_message=t-שגיאה בשינוי השפה הסטטוס ריק&id_list_message=g-/{$goto}";
                                                }
                                            } else {
                                                echo "id_list_message=t-שגיאה בגישה לשרת השפה&id_list_message=g-/{$goto}";
                                            }
                                        }
                                        
                                        ?>
                                        

                                        ההגדרות בשלוחה:

                                        type=api
                                        api_link=https://yemot.abaye.co/
                                        api_hangup_send=no
                                        api_add_0=lang=en
                                        api_add_1=number=0795777777
                                        api_add_2=goto=6
                                        api_add_3=password=12345
                                        

                                        עריכה: הקוד תוקן לפעולה הנכונה, וכעת זה עובד היטב.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A
                                          amram נערך לאחרונה על ידי

                                          @אביי-ורבא @amp-Software-0
                                          אז בסוף אין שום אפשרות?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אביי ורבא @amram נערך לאחרונה על ידי

                                            @amram יש, להשתמש בAPI עם מה שהבאתי, רק צריך לראות היכן השגיאה, אני ייפתח על זה נושא חדש עוד מעט כשאני יתפנה מעט

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון