תזמון דרך הטלפון
-
שלום יש לי כמה שאלות דחופות, אשמח לכל מידע בעניין,
אני מתזמנת הודעות דרך הטלפון, בשביל לתזמן אני קוראת לקובץ בשם של 10 מספרים שמייצגים את זמן התזמון...
1.איך אני יכולה לשמוע את ההקלטות שתיזמנתי?-לכאורה הם לא מושמעות כשאני נכנסת לשלוחה אלא רק כשהן אמורות להופיע.
2. הרבה פעמים התזמון לא עובד, אני שומעת את כל ההודעות אפילו שהן לתאריך מאוחר יותר, אולי חסר לי הגדרות?
3. איך אפשר לתזמן הקלטה שהשאירו לי בשלוחה X?
||באופן כללי לא ראיתי הדרכות מפורטות לגבי תזמון הודעות דרך הטלפון... אשמח למידע ועזרה בנושא,||
תודה רבה! -
@tova לשאלה 1 אפשר להכנס בתור מנהל ולשמוע את הקבצים שיש בשלוחה.
-
עזרתם לי,
יש למישהו מידע על השאלות הנוספות?
תודה! -
-
להתנסח בלשון זכר… -
@tova כתב בתזמון דרך הטלפון:
- הרבה פעמים התזמון לא עובד, אני שומעת את כל ההודעות אפילו שהן לתאריך מאוחר יותר, אולי חסר לי הגדרות?
עד כמה שזכור לי מהעבר יש תקלה במודל הקלטות שבו ניתן לבחור את מספר ההשמעה (שזה בעצם אותו רעיון) יתכן מאוד שיש באג, תבדקו שוב שכל ההגדרות תקינות ואם בכל אופן יש את התקלה תשלחו פניה לשירות לקוחות עם פרטי השיחה.